PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutacja w jezykach obcych › Re: Rekrutacja w jezykach obcych
  • Data: 2005-08-18 08:43:03
    Temat: Re: Rekrutacja w jezykach obcych
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Efendi wrote:

    > Dziękuję Immono za odrobinę zrozumienia, czego inni dyskutanci raczej nie
    > wykazują. Tak, byłem zaskoczony, pierwszy raz miałem rozmowę rekrutacyjną
    > przez ocean. Po drugie byłem zestresowany i zmęczony. 8 godzin w podróży i
    > na głodniaka, widok zrujnowanej Polski, a tu nagle firma jak z marzenia,
    > produkcja 24 godziny na dobę - 4 zmianowa, biuro konstrukcyjne dla setki
    > osób. Widok jak z PRL-u (brama, strażnicy i do pracy wali 2-ga zmiana),
    > tylko, że firma amerykańska. Rozmawianie przez telefon głośnomówiący w
> [...]

    zlej baletnicy....

    widocznie firmie nie zalezy na pracowniku, ktory na rozmowe
    kwalifikacyjna przychodzie zmeczony po osmiogodzinnej podrozy;
    i jeszcze na glodniaka; widocznie sa ludzie, ktorzy potrafia
    przyjechac dzien wczesniej i przyjsc na rozmowe wypoczeci i syci;

    rozmawianie przez glosnomowiacy jest trudne? - mysle ze mogles
    spokojnie przekazac te informacje swojemu rozmowcy i wyjasnic mu,
    ze nie jestes przyzwyczajony do rozmow przez glosnomowiacy; mysle,
    ze by zrozumial;

    adas;