PracaGrupypl.praca.dyskusje › Regulamin pracy i regulamin wynagradzania

  • 1. Data: 2002-11-07 21:39:11
    Temat: Regulamin pracy i regulamin wynagradzania
    Od: "macso" <m...@p...gazeta.pl>

    Miałem dziś w firmie nalot z inspekcji pracy.
    Muszę na jutro opracować regulamin pracy i regulamin wynagradzania.
    Może ktoś dyspoonuje czymś takim ??
    Ale nie chodzi mi o jakąś kobyłe na 20 stron tylko coś prostego
    dla niewielkiej firmy zatrudniającerj do 20 osób

    macso

  • 2. Data: 2002-11-08 06:18:27
    Temat: Re: Regulamin pracy i regulamin wynagradzania
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > Ale nie chodzi mi o jakąś kobyłe na 20 stron tylko coś prostego
    > dla niewielkiej firmy zatrudniającerj do 20 osób

    witam,
    to jak Ty zatrudniasz tych ludzi ???
    Regulaminy pracy i premiowania od 29 listopada nie będą wymagane u pracodawcy
    zatrudniającego do 20 pracowników.
    Ale jeszcze są wymagane i trzeba je wprowadzić. w sumie to dobrze ze Cie
    jeszcze przycisnęli
    pozdrawiam,
    Pawel