PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doswiadczenie w pracy

  • 1. Data: 2002-11-07 18:54:45
    Temat: Doswiadczenie w pracy
    Od: <p...@w...home.pl>

    witam :)
    Chcialem sie Was o cos zapytac. Studiuje informatyke i obecnie moge podjac
    prace na stanowisku, ktore nie dotyczy komputerow.Moje pytanie brzmi, czy w
    przyszlosci , jak bede szukal pracy jako informatyk (teraz tez szukam, ale
    ciezko cokolwiek znalezc :(( ), przyda mi sie doswiadczenie jakie moge
    zdobyc w tej chwili? Praca NIE jest zwiazana z komputerami. CZy moze lepiej
    dac sobie spokoj i caly czas szukac pracy, ale juz tylko w zawodzie? Czy dla
    przyszlego pracodawcy bedzie mialo znacenie, ze juz gdziekolwiek pracowalem?
    Pozdrawiam :)

    P.S.
    Praca, w korej moglbym teraz pracowac to praca biurowa.

  • 2. Data: 2002-11-07 22:53:50
    Temat: Re: Doswiadczenie w pracy
    Od: "Robert Kucharski" <r...@w...pl>

    Witam

    Uwazam, ze jesli chcesz w zyciu pracowac jako informatyk, powinienies szukac
    pracy zwiazanej scisle z informatyka. Ja jestem dwa lata po rachunkowosci i
    te studia nauczyly mnie tego, ze z rachunkowoscia nie chce miec nic wspolneg
    o, pracuje w zakupach i sprzedazy i jak zmienialem prace to szukalem tego co
    chce robic.

    Moi znajomi, ktorzy chcieli zostac w rachunkowosci, lapali sie czego sie da
    i teraz z doswiadczeniem mysla o robocie za prawdziwe pieniadze.

    Pozdrawiam
    Robert
    Użytkownik <p...@w...home.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap
    isał:3dcab6eb$...@n...home.net.pl...

  • 3. Data: 2002-11-08 07:57:48
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@w...home.pl> napisał w wiadomości

    > P.S.
    > Praca, w korej moglbym teraz pracowac to praca biurowa.
    Dla rpzyszłego pracodawcy (pierwszy poważny) to oczywiście ma znaczenie.
    Sam fakt udokumentowania otrzaskania się kandydata z podstawową biurową
    mitręgą oraz fakt jakiegokolwiek stażu pracy (nie jestem pierwszym
    pracodawcą, coś kandydat już umie) może być bardzo ważny. Nie ukrywać.
    Podkreślić!
    pozdrowionka
    zairazki

  • 4. Data: 2002-11-08 10:25:43
    Od: "MerlinXP" <M...@p...onet.pl>

> [...]
    dla
    > przyszlego pracodawcy bedzie mialo znacenie, ze juz gdziekolwiek

    to zalezy:

    * jeżeli chcesz po studiach pracować jako informatyk-profesjonalista, czyli
    jezeli masz ambicje zostania specjalista (programista, projektant, analityk,
    administrator), to taka zwykla praca biurowa nie za bardzo Ci pomoze, juz
    lepiej poswiecic czas i robic jakies projekty, robotki za darmo, ale
    najlepiej tak aby dzialaly i byly wykorzystane - aby mozna sie nimi
    "pochwalic"

    * jezeli chcesz po studiach pracowac jako urzednik, handlowiec, informatyk
    "do wszystkiego" to otrzaskanie z praca biurowa, ze srodowiskiem w pracy
    pomoze

    M.