PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykuł › Re: Re: artykuł
  • Data: 2002-12-07 18:35:23
    Temat: Re: Re: artykuł
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrangler wrote:

    > Zaś młodzi w opinii tego tekstu i rozmów tu na grupie nic nie umieją i do
    > niczego się nie nadają. Totalna kwadratura koła, pracodawcy wszystkie opinie
    > które wypowiadają, kreują pod siebie aby ich image był nienaruszony !!!
    > Pracodawcy wykażcie trochę zrozumienia i chęci, bo skoro większości z Was
    > nie stać na wolontariat lub pracę za grosze (czytaj wyzysk) to nie
    > oczekujcie że 3 mln bezrobotnych dźwignie ten kraj swoją pracą za pensje
    > które u Was zarobią.

    Osobiscie po podsumowaniu swoje kariery zawodowej i w swietle wymagan
    pracodawcow tez moge powiedziec, ze nic nie umiem. Robilem kilka lat -
    awansowalem (finansowo i stanowiskowo) nie wstajac ze stolka - klopot w
    tym, ze moje zaangazowanie i umiejetnosci jest w stanie dostrzec tylko
    firma, do ktorej nigdy bym nie wrocil.

    A z drugiej strony - bylem na rozmowie w jednej firmie - do
    zaproponowania mialem jej niewiele (jezeli chodzi o jawne umiejetnosci i
    doswiadczenie - nie oszukujmy sie, ze z wiedzy teoretycznej wynika
    wiele), bylem w stanie pracowac w niej przez pewien czas za b.niskie
    wynagrodzenie w celu zdobycia odpowiedniej wiedzy polaczonej z
    doswiadczeniem. Niestety firma nie posiadala systemu wynagrodzen i
    angazow dostosowanych do takich przypadkow. Biora specjaliste albo
    nikogo nie biora.

    Flyer