PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykuł › Re: artykuł
  • Data: 2002-12-07 18:20:07
    Temat: Re: artykuł
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Też tak to odebrałem, artukuł napisany aby udowodnić iż wzięcie się za coś
    rozwiąże problem bezrobocia ! W wielu przypadkach napewno, ale co zrobić z
    ludźmi w średnim wieku, którzy mają ileś lat pracy za sobą, byli dobrymi i
    cenionymi pracownikami lecz objęły ich zwolnienia ? Dziś pracy nie mają,
    nigdzie jej nie dostaną bo jak ktoś ma powyżej 35 lat - to odpowiedź jedna:
    "takich nie chcemy, stawiamy na młodych". Nic sobie nie otworzy, bo kredytu
    nie weźmie, bo go na to nie stać, itd, przykładów można mnożyć.
    Nasza grupa jest zdominowana przez ludzi w wieku (tak myślę) od 20 do 35
    lat, szkoda że mało wypowiadają się osoby z dorobkiem zawodowym, lecz
    bezrobotne i będące grubo powyżej 35 lat !!!

    Zaś młodzi w opinii tego tekstu i rozmów tu na grupie nic nie umieją i do
    niczego się nie nadają. Totalna kwadratura koła, pracodawcy wszystkie opinie
    które wypowiadają, kreują pod siebie aby ich image był nienaruszony !!!
    Pracodawcy wykażcie trochę zrozumienia i chęci, bo skoro większości z Was
    nie stać na wolontariat lub pracę za grosze (czytaj wyzysk) to nie
    oczekujcie że 3 mln bezrobotnych dźwignie ten kraj swoją pracą za pensje
    które u Was zarobią.

    Wrangler