PracaGrupypl.praca.dyskusjeartykuł › Re: Re: Re: artykuł
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Re: artykuł
    Date: Sun, 08 Dec 2002 00:11:58 +0100

    Wrangler wrote:

    > Skąd ja to Flyer znam, dla wielu ludzi jak my tu pracy nie ma w świetle tego
    > co napisałeś !!!
    > Bo albo Specjalistę poszukują albo nikogo ...... tak niestety wygląda rynek
    > pracy !!!

    Dodam do tego, ze czesc osob nie jest w stanie wypisywac bzdur na swoim
    CV i LM - nie napisze jak kocha przyszlego przedsiebiorce, nie napisze
    umiejetnosci, o ktorych uwaza, ze ich nie posiadla w odpowiednim
    stopniu, nie napisze, ze mowi plynnym angielskim w dodatku
    specjalistycznym itd.

    Osobiscie, gdybym chcial byc bardzo szczery, wysylal bym do firm list
    motywacyjny krazacy po necie - "Chce u Panstwa pracowac, bo jak bede
    pracowal to bede duzo zarabial, a ja lubie duzo zarabiac. I chce sie
    szkolic, bo jak sie wyszkole to bede jeszcze wiecej zarabial ...."

    U przedsiebiorcow takze panuje zaklamanie - w firmie gdzie pracowalem
    gro dobrych i bardzo dobrych pracownikow nie mialo wyzszego
    wyksztalcenia, albo mialo takie, ze pozal sie Boze (dyplomowany muzyk po
    rocznym studium informatycznym). Ale te same osoby teraz kaza ludziom
    przychodzacym wykazywac sie sterta papierowych kwalifikacji. Nie mowie
    juz o jezyku, gdzie czesc ogloszen ma na celu zwerbowanie do firmy
    jedynej osoby poprawnie mowiacej w jezyku obcym :), albo gdzie sa piekne
    oferty pracy w jezyku angielskim ale podtytuly sa w j. polskim, co
    swiadczy wg mnie o fasadowosci pewnych wymagan (przyjmuje, ze taka
    oferta jest robiona wg szablonu przez osobe nie znajaca danego jezyka).

    Flyer