PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    From: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    Date: Wed, 6 Aug 2003 15:04:17 +0000 (UTC)

    leszek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > I co ma wynikać z tego porównania ?

    Kpisz sobie czy naprawde nie potrafisz wyciagnac wnioskow? A moze juz Ci
    argumentow brakuje?

    > A po zakończeniu wypłacania zasiłku co się stania z tymi 150 tysiącami
    > ludzi. Masz jakiś pomysł ?

    Ale czemu ja sie mam tym przejmowac? Czy jakikolwiek gornik pomyslal choc raz
    czy ja mam prace i co zrobie jak ja strace? Albo o tych ktorzy jej od ilus
    tam miesiecy/lat nie maja? Co mnie to wszystko obchodzi? Poza tym do roboty
    jest w Polsce _bardzo_duzo. Wina rzadu ze nie potrafi odpowiednio zarzadzac
    ludzmi i praca.

    > Przecież nie jest ważne ile kosztuje na jakiś giełdach, tylko ile w
    > ostatecznym rozrachunku za to płacisz - łącznie z transportem. Chyba jasne ?

    Nadal sadze ze razem z transportem ten wegiel bedzie tanszy. Poza tym wegiel
    nie jest jedynym surowcem enegretycznym. A poza tym mozna importowac gotowa
    juz energie co zreszta tez ma miejsce. I uwazam ze globalnie, w skali kraju
    bedzie to tansze niz ozywianie smierdzacego od dawna trupa.

    > Chłopie, naucz się tego gugla, bo ja już nie mam siły. W ciągu dziesięciu
    > lat z 400 tysięcy zatrudnionych zjechano do 150 tysięcy, z wydobycia 180,
    > 200 milionów ton do ... Zaczynam się załamywać.

    I co z tego skoro nadal doplacamy miliardy? Ja sie juz dawno zalamalem.

    Owszem, wg mnie. Nie zwyklem sie wypowiadac za kogos innego.

    > Naucz się tego gugla, ręce mi opadają.

    Ja umiem korzystac z googla, chce zebys przytoczyl argumenty na poparcie
    swoich tez. Bo w ten sposob to ja moge napisac ze czarne jest biale. A jak
    nie wierzysz to sobie poszukaj

    > Niestety, ale jest. Ma istotny wpływ na cenę węgla. Poszukaj sobie w guglu.

    Umiesz napisac cos ponadto?

    > Chłopie, nie mam siły. Naprawdę uważasz że wydobywany węgiel służy do
    > układania dużych czarnych kupek i do niczego innego ?

    Ja tez nie mam sily. Bo zaczynam wnioskowac, ze wg Ciebie gornictwo potrzebne
    jest nam tylko po to zeby czasem 150 tys. osob nie zostalo bez pracy. Bo nie
    liczy sie ekonomia, sytuacja innych ludzi i firm tylko co my zrobimy z tymi
    biednymi gornikami. A ze przez 150 tys cierpi pare milionow to szczegol.
    Odpowiedz mi czemu uwasza prywatyzacje gornictwa w takiej formie jak opisalem
    za zly pomysl. Skoro rzeczywiscie bez tego wydobywanego wegla nie bedziemy
    sie mogli obejsc bo swiatlo w WC zgasnie to gornikom sie nie pogorszy.

    konlin