PracaGrupypl.praca.dyskusjePrzykładowe zarobki górników › Re: Re: Przykładowe zarobki górników
  • Data: 2003-08-06 16:41:01
    Temat: Re: Re: Przykładowe zarobki górników
    Od: "Przemek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bgr5dh$ep2$1@inews.gazeta.pl...
    > nie jest jedynym surowcem enegretycznym. A poza tym mozna importowac
    gotowa
    > juz energie co zreszta tez ma miejsce. I uwazam ze globalnie, w skali
    kraju
    > bedzie to tansze niz ozywianie smierdzacego od dawna trupa.

    Wydaje mi sie ze patrzysz w mikroskali : wyobraz sobie jaki polska musialaby
    miec
    eksport aby zarobic $ potrzebne na import energii (czy wegla wszystko jedno)
    dla calego kraju - niestety polska to nie japonia i nie ma szans na import
    wszystkich surowcow energetycznych w zamian za hitech. To co ty proponujesz
    w krotkim czasie skonczyloby sie dewaluacja naszej waluty i znow
    zarabialibysmy po 20$/miesiac.

    pzdr