PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    From: "Vei" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Date: Fri, 25 Jul 2003 08:46:39 +0200

    > nie wszystko sie daje opisac umowa. o to, kiedy urlop wziac, mozna sie
    > dogadac.
    > co ciekawe, jesli pracodawca w danym terminie odmowi urlopu - do czego
    > ma przeciez pelne prawo okreslone kodeksem - to sypia sie na jego
    > glowe kalumnie, przynajmniej na tej grupie.

    Uwierz Droga Nino, ze czasem sa sytuacje zyciowe, kiedy urlop ci jest bardzo
    potrzebny - szczegolnie ten planowany. Ja niby milam od 21 do konca
    miesiaca. Ale moj prezes cos zaczal przebakiwac, ze moze mi zaplaca za urlop
    (troche sie sprawy rozsypaly w firmie). Ok - ubiegly tydzien pracowalam. Ale
    od poniedzialku chcialabym choc tydzien urlopu wykorzystac. Obawiam sie, ze
    prezesowi sie to niespodoba, a na moje ciagle pytania czy podpisal mi karte
    urlopowa slysze odpowiedz, ze jeszcze sie zastanawia. Jak dalece tzreba sie
    oddac firmie? Zadnego zycia prywatnego juz miec nie mozna? Ie moge
    ZAplacowac wyjazdu, nie moge zaplacowac swoich spraw, bo prezes zastanawia
    sie nad moim urlopem do ostatniego dnia. . A ja naprawde potrzebuje tego
    wolnego - bo oprocz tego, ze w firmie sie troche sprawy rozsypaly, w moim
    zyciu prywatnym tez mam malego pecha. NIestety szefostwo nie potrafi tego
    zrozumiec. I mysle, ze nikt na grupie bez sensu i dla wlasnego widzimisie
    nie psioczy za brak urlopu.
    To tak tytulem mojego wyzalenia sie :))