PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Odp: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
  • Data: 2003-07-25 06:50:45
    Temat: Odp: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Od: "Piotr \"Nygus\"" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jezeli jesteśmy już w temacie urlopowym - pozwolę sobie wtrącić, że Polacy i
    tak stosunkowo mało czasu przeznaczają na wypoczynek wakacyjny. wiem, wiem -
    pieniązki. ale przecież można wypoczywać w gospodarstwach agroturystycznych
    za 10 zł/dzień.

    w "faktach" puścili reportaż o "polskim urlopie": 'ludzie coraz częściej
    obawiają się brać urlop. wszystko w obawie, że pracodawca spostrzeże, że
    firma nawet bez pracownika X daje sobie znakomicie radę i... pozbędzie się
    zbędnego etatu"

    i wiecie co sobie przypomniałem? ___identycznie___ (za NBC) ma się sprawa
    w... Waszej ukochanej Ameryce :O

    a ma ktoś do czynienia z pracownikami/firmami w Szwajcarii, Niemczech albo
    Austrii?? włos na głowie się dzieli na cztery jak oni pracują!! w
    zaprzyjaźnionej firmie pracownicy przychodza do pracy o 9.30, o 11 lunch, o
    15 late-lunch, o 16.30-17 wyjście do domu :))))) o 16.20 w zasadzie nie ma
    możliwości nic załatwić :))))))))))

    --
    pzdr.
    Piotr "Nygus"