PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
  • Data: 2003-07-25 07:35:08
    Temat: Re: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m24r1bo1t0.fsf@pierdol.ninka.net...

    > nic, kazdy potrzebuje urlopu od czasu do czasu.
    > tylko ze przedpiscy zdaje sie chodzilo o to, iz wsrod polskich
    > pracownikow najemnych przewaza podejscie, ze "ja mam firme w dupie,
    > urlop mi sie nalezy i nie obchodzi mnie co sie z firma wtedy stanie".

    Ja sie przejmowalem kiedys - skonczylo sie na tym, ze mialem
    nerwice, pol roku zaleglego urlopu, i przekopane w domu.

    > zwykle tacy pracownicy - z drugiej strony - wymagaja jednak pd
    > pracodawcow zrozumienia ich sytuacji materialno-domowej i pojscia na
    > ugody a to jesli chodzi wlasnie o te ulopy a to jesli o aneks do umowy
    > czy jej rozwiazanie etc. wymagaja podwyzek, szkolen i inych takich.

    Jeden na 100 sie tym przejmuje (pracodawca)

    > nie wszystko sie daje opisac umowa. o to, kiedy urlop wziac, mozna sie
    > dogadac.
    > co ciekawe, jesli pracodawca w danym terminie odmowi urlopu - do czego
    > ma przeciez pelne prawo okreslone kodeksem - to sypia sie na jego
    > glowe kalumnie, przynajmniej na tej grupie.

    Nie jestem pewien czy ma prawo - chyba wyszly jakies nowe przepisy

    > PS: na szczescie nie wszyscy maja taka mentalnosc, i ci co mysla
    > jednak inaczej i sie bardziej przejmuja na ogol sa rozchwytywanymi
    > pracownikami.

    Ja taki wlasnie bylem - owszem nigdy nie mialem specjalnych problemow
    ze znalezieniem pracy, ale moi kochani przcodawcy widzac ze sie przejmuje
    zostaje po godzinach.. zamiast pieniedzy dokladali mi jeszcze roboty...
    Przypomina to naginanie galazki az peknie. Ostatnio np bylem kierownkiem
    logistyki,
    informatykiem i handlowcem w jednym..Jeszcze dzisiaj mam koszmary w nocy ;))

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759