PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
  • Data: 2003-07-25 11:20:31
    Temat: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    // ciach //

    > Dochodzimy do sedna - idealnym rozwiązaniem byłoby żeby
    > pracodawca znał punkt widzenia pracownika i na odwrót. Sukces całości
    // ciach //
    niby w tym momencie masz rację, ale ..

    // ciach //
    > reszta owszem dążyła do sukcesu, po czym żądali 2 tygodnie urlopu, //
    ciach //
    >a firma stała w miejscu... czyli się cofała.).

    ale tu już się z tobą nie zgodzę. jesteś pracodawcą, a to oznacza ż musisz
    umieć zaplanować sposób i czas pracy. Oczywiście w drugiej ręce trzymać
    kodeks i postępować zgodnie z jego zasadami. Skoro pracownicy są tacy
    dobrzy, to dlaczego mają szefa do niczego? z twoich postów wynika że nie
    jest to duża firma.czyli jednorazowo może na urlopie przebywać jedna, góra
    dwie osoby. a broszka szefa jest tak pokierować, żeby w okresie urlopowym
    pracownik był choć trochę zastępowalny. wyobraź sobie sytuację, że nagle
    trzech pracowników zachoruje na okres np. miesiąca.. zwolnić nie możesz,
    ilości etatów nie zwiększysz

    // ciach //
    > Jak widzę temat nie zainteresował idealnych pracowników, więc myślę, że w
    > tym miejscu można go zakończyć.
    // ciach //

    stary, czy przez to zdanie mam zrozumieć, że dla ciebie idealnym
    pracownikiem jest ktoś kto siedzi w firmie po 14-18 godzin na dobę 7 dni w
    tygodniu i w ogóle nie ma życia prywatnego? jeżeli tak, to w jakimś tam
    stopniu cię rozumiem. ale gdzie zapewnienie jakiś rozrywek? albo szkoleń? i
    ile masz zamiar płacić za taki tryb?człowiek który tylko wykonuje pracę bez
    dodatkowych zajęć (ot, spacer 2 godzinny raz na tydzień po parku czy lesie,
    jakiś wypadzik za miasto czy do kina) po prostu przestaje być dobrym
    pracownikiem

    pozdrawiam mądrych pracodawców a nie wyzyskiwaczy za psi grosz
    i mądrych pracowników, którzy potrafią i pracować i współpracować

    gromax