PracaGrupypl.praca.dyskusjeIdealny pracodawca/pracownik - wzór › Re: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
  • Data: 2003-07-25 11:27:08
    Temat: Re: Re: Idealny pracodawca/pracownik - wzór
    Od: "gromax" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    // ciach //
    > PS: na szczescie nie wszyscy maja taka mentalnosc, i ci co mysla
    > jednak inaczej i sie bardziej przejmuja na ogol sa rozchwytywanymi
    > pracownikami.
    // ciach //

    i to niestety nie jest do kńca prawda. bo współpracowałem i z małymi firmami
    i z duzymi. na zasadzie bycia pracownikiem, zleceniodawcą, zleceniobiorcą,
    kierowania różnymi pracami itp. A od pewnego czasu muszę się zadowalać
    jedynie malutkimi zleconkami które pozwalają (albo i nie ) na bylejakie
    przeżycie. Jestem pracowity, potrafię pracować przez kilka dób non-stop
    (oczywiście jak sytuacja tego wymaga, rekord mój to 4 doby z jedną
    5-godzinną drzemką na kanapie), tylko mam jeden problem - kiepski ze mnie
    handlowiec. bo nie potrafię nawet siebie (bez podtekstów) sprzedać

    heh
    gromax