PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
    From: piotrr <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie do wszystkich.
    Date: Mon, 09 Jun 2003 10:30:06 +0200

    > zreszta, o czym my tutaj mowimy? na calym swiecie jest tak, ze im ktos
    > ma lepsze kwalifikacje i wyksztalcenie (tak, w takiej kolejnosci) tym
    > lepsza ma prace i place (poza tymi, ktorym mimo wyksztalcenia sie nic
    > nie chce). na powrot do panstwa socjalistycznego sie nie zanosi - wiec
    > w ktora strone to ma isc?

    Nino, tu właśnie wychodzi Twoja nieznajomość realiów.

    mogę podać tonę przykładów z miejscowego rynku pracy sprzecznych z tym
    twierdzeniem. mam nawet pewien pogląd na to dlaczego tak jest, że
    opiekunka do dziecka zarabia lepiej od dziewczyny po ciężkich studiach
    technicznych biegle mówiącej w czterech językach.

    wykonywałem zresztą kiedyś pracę bardzie fizyczną niż "psychiczną" ;) i
    politowanie wykształconych inżynierów nad moim losem przechodziło w
    zawiść jak dowiadywali się ile mi płacą.

    do normalności to tu trochę jeszcze brakuje, co do jednego się z Tobą
    zgadzam. tą normalność my musimy zbudować a nie czekać na nią...

    nie rań bez sensu ludzi, którzy nie mogą znaleźć pracy w Polsce jest ich
    zdaje się nieco ponad dwa miliony! wszyscy nie mogą być leniwi i
    niewykształceni.

    pozdrawiam,
    piotrr