PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
  • Data: 2003-06-09 19:31:15
    Temat: Re: Pytanie do wszystkich.
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 09 cze 2003, "PiotrG" <p...@s...com.pl> zapodal(a):

    > 1. Czy napewno byly az tak znaczaco wieksze?

    Mysle, ze znaczaco. Wtedy robota byla z automatu, od ambicji mozliwosci,
    chceci i innych zalet (rowniez znajomosci) zalezalo jak platna (roznice
    zdaje sie mizerne byly) i jak ciekawa i rozwijajaca. Wyglada na to ze
    byles ambitny i dzieki temu zdobyles mnostwo wiedzy i doswiadczenia i
    chwala ci za to. Teraz niestety jest troche trudniej - idziesz na rozmowe
    i pytaja o doswiadczenie, a po studiach troche z tym krucho takie bledne
    kolo:( No ale zobaczymy jestem na probnym jak sie uda i rozwinie to bede
    mial ciekawa robote.

    > 2. Nie chcialem sie chwalic - chcialem pokazac, ze wszystkiego mozna
    > sie nauczyc.

    Wszystkiego to przesada - wiekszosci jak najbardzie, ale w mojej brazy
    samemu raczej niewiele - automatyka. Ale jak juz pisalem moze sie uda.

    > Oczywiscie ze znajomosci ulatwiaja - tak jest na calym swiecie i w
    > kazdej dziedzinie. Nie sa natomiast warunkiem koniecznym - a tak
    > wynikalo z Twojej wypowiedzi ;-)

    Zalezy jak na to spojrzec. Z jednego punktu widzenie znajomosci bardzo
    ulatwiaja, z drugiego ich brak bardzo utrudnia. W tej chwili przychylabym
    sie jednak do drugiego punktu widzenia:( Ale oczywiscie nic nie jest
    niemozliwe, po prostu czasem niesamowicie trudne.

    > Sorry, ale czasami nie wytrzymuje...

    Niektorzy z drugiej strony tez nie:( (niezgrabnie wyszlo jakby przeciwne
    obozy, ale nie mam pomyslu jak to wyrazic)

    > Pozdrawiam serdecznie,

    Rowniez pozdrawiam.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.