PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
  • Data: 2003-06-09 19:52:27
    Temat: Re: Pytanie do wszystkich.
    Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9 Jun 2003 14:50:35 GMT, Roman Kubik <r...@p...com.pl>
    napisał(a):

    >a fe. jak Kali ukrasc krowe to dobrze, jak Kalemu to zle?
    >;-)

    Trafne spostrzeżenie :) Ale nie o kradzieży mówimy... ;)
    Po prostu wolałabym inwestować we własne mieszkanie, zamiast wzbogacać
    osobę, która i bez moich pieniędzy ma dobrą sytuację materialną, i
    jeszcze fochy stroi ;> No, ale co zrobić - mieszkać gdzieś muszę, a
    jak szukałam mieszkania, to nie trafił mi się żaden człowiek w takiej
    sytuacji, że płacąc mu za wynajem, poza dachem nad głową, miałabym
    jeszcze poczucie spełnienia dobrego uczynku [jakiś ubogi emeryt,
    rencista albo młody człowiek na dorobku, co to ostatnie grosze wydaje
    na spłacanie rat] ;)

    Pozdrawiam, Carrie [dzięki Romanowi rozdarta wewnętrznie ;)]