PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie do wszystkich. › Re: Pytanie do wszystkich.
  • Data: 2003-06-09 08:04:18
    Temat: Re: Pytanie do wszystkich.
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m21xy59btm.fsf@pierdol.ninka.net...

    > zreszta, o czym my tutaj mowimy? na calym swiecie jest tak, ze im ktos
    > ma lepsze kwalifikacje i wyksztalcenie (tak, w takiej kolejnosci) tym
    > lepsza ma prace i place (poza tymi, ktorym mimo wyksztalcenia sie nic
    > nie chce). na powrot do panstwa socjalistycznego sie nie zanosi - wiec
    > w ktora strone to ma isc?
    >
    > --
    > Nina Mazur Miller
    > n...@p...ninka.net
    > http://pierdol.ninka.net/~ninka/

    Też mam taką nadzieje - po to zrobiłem studia, potem podyplomowe i myślę o
    kolejnych... Ale patrząc na rynek pracy, widzę że może wkrótce bardziej być
    potrzebne Polsce typowo prostych - fizycznych zawodów. W kraju coraz mniej
    się produkuje, coraz mniej czegokolwiek tworzy i wymyśla. Dla "umysłowych"
    powoli pozostaje tylko sprzedaż-akwizycja-przedstwicielstwo handlowe - czy
    jak to inaczej nazwiemy. Tym czasem siłą gospodarczą narodu nie powinien być
    handel - i to w dodatku towarami importowanymi, tylko produkcja
    wysokoprzetworzonych dóbr i usług - tylko w ten sposób możemy napędzać koło
    zamachowe gospodarki.

    pozdr
    Krzysiek