PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie - długie › Re: Pytanie - długie
    From: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie - długie
    Date: Sat, 24 May 2003 18:21:34 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@62.233.141.30

    Stało się to Fri, 23 May 2003 23:53:03 +0200, gdy Flyer
    <f...@p...gazeta.pl> napisał:

    >Tak z ciekawości, bo bez nadziei. ;) Aplikuję sobie od 7 miesięcy na
    >stanowiska zgodne z moimi umiejętnościami - nigdy [???] nie aplikowałem
    >na stanowiska kierownicze czy wymagające czegos więcej niż umiem czy
    >mogę się naumieć. Kasa skończy mi się w sierpniu [jeszcze zdążę wybrać
    >się na spływ kajakowy w czerwcu - ot ostatni objaw dobrobytu ;)]

    Nie rozumiem. Kończy Ci się kasa, a będziesz wyrzucał ją na wyjazdy? Ok,
    to Ty jesteś odpowiedzialny za swoje życie, ale trochę to mnie dziwi.

    >Curriculum Vitae

    Generalnie: na górze CV powinien być aktualny cel zawodowy i
    specjalizacja. Np.

    Cel: praca jako administrator sieci
    Technologie: Novell, Kali, etc

    >Dane personalne:
    >
    >Imię: Franciszek
    >Wiek: 32
    >Stan cywilny: kawaler
    >
    >Wykształcenie:
    >
    >[1991 - 1996] Absolutorium na Uniwersytecie Warszawskim - Wydział
    >Zarządzania i Organizacji

    No niedobrze, że żadnego tytułu (nawet licencjata), ale trudno. Lepiej
    jednak wpisać: "Uniwersytet - Wydział (absolutorium)".

    > 1985 - 1989 XXVIII Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w
    >Warszawie

    Jakieś dodatkowe kursy może?

> [...]
    >i zatrudnienia, efektywności pracy itp.;
    >ˇ nadzór nad projektem centralizacji systemu Kali w ramach zmian
    >organizacyjnych (regionalizacja) jak również udział w zespole ds.
    >połączenia systemów kadrowych w ramach fuzji z Bankiem ... S.A.;
    >ˇ opieka sprzętowa i programowa nad zasobami informatycznymi
    >Departamentu - naprawy, instalacje oprogramowania, pomoc w zakresie
    >zainstalowanego oprogramowania;
    >ˇ wykonywanie m.in. zadań związanych ze zgłoszeniami pracowników do ZUS
    >poprzez program Płatnik i Płatnik Teletransmisja;

    Po szybkim przejrzeniu (a takie włąśnie, wydaje mi się, że każdy
    rekrutujący robi) wrażenie takie:

    Trudno się połapać w tym co umiesz. Powinieneś wydzielić dwie sekcje:

    1. umiejętności np.

    System k-p Kali: administrowanie - raportowanie, modyfikacja tabel,
    projektowanie zmian, łączenie z innymi systemami
    Systemy operacyjne: NOvell, Windows NT - zaawansowana administracja
    Znajomość programów: Kali, MS Office
    Języki programowania: ....

    itd.

    Niech przy jednym rzucie oka rekrutujacy widzi, w czym się
    specjalizujesz.

    Wyróżnij też doświadczenie 'nie-informatyczne' - budzetowanie,
    planowanie funduszy itd.

    2. doświadczenie zawodowe
    - czyli co w tym banku robiłeś (opieka sprzętowa, analityka, współpraca
    z...)
    - może jeszcze jakieś prace na boku się trafiały? Nawet parodniowe
    zlecenie można wpisać.

    >Znajomość języków:
    >
    >Angielski bierny w stopniu umożliwiającym swobodne korzystanie z
    >dokumentacji technicznej

    Nie chcę być złośliwy, ale szkoda że przez ostatnie 1,5 roku nie
    przeszedłeś na poziom czynny...

    >Zainteresowania:
    >
    >Kajakarstwo turystyczne, muzyka, fotografia, informatyka

    To akurat ok :)

    pzdr
    Robert