PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie - długie › Re: Pytanie - długie
  • Data: 2003-05-25 19:36:12
    Temat: Re: Pytanie - długie
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    krzysztofsf napisał:

    > Pracowales glownie jako
    > informatyk/administrator/analityk/szkoleniowiec/kadr
    owiec.

    Czyli nikt na obecnym rynku pracy - uniwersalny znaczy niedopracowany we
    wszystkich dziedzinach. ;) Ale muszę zauważyć, że dla mojego
    poprzedniego pracodawcy było to bardzo wygodne, bo do zadań starałem się
    podchodzić poważnie - efekt - nie było większych wpadek przez 5 lat.

    > Wyksztalcenie kierunkowe specjalnie sie z tym nie pokrywa..zarzadzanie i
    > organizacja jest odbierane raczej ogolnie...i to wlasnie na stanowiska
    > kierownicze (tego...kierownik dzialu mrozonek nieswiezych)

    I tu się mylisz, choć ten punkt widzenia jest dla mnie cenny, bo mówi o
    znajomości programu tych studiów na UW - prawo pracy, administracyjne,
    cywilne, handlowe, statystyka, metody statystyczne, psychologia,
    socjologia, kierowanie czynnikiem ludzkim [;] itd. - czyli coś w rodzaju
    inżyniera [choć łatwiejsze].

    > Wg mnie powinienes doswiadczenia punktowac w gorze cv zgodne z ogloszeniem
    > 2-3 punkty,
    > a reszte wrzucac pod spodem jako inne umiejetnosci.
    >
    > Pozdrawiam z klubu AB (anonimowego bezrobotnego ;))

    Sam sobie jestem winien - przespałem zesłoroczne wakacje. Dzięki za
    pomoc - tytułem wytłumaczenia - to jest CV wzorcowe z listopada zeszłego
    roku. W zależności od pracodawcy, cos tam odejmuję, coś dodaję - ale na
    pomysł podziału nie wpadłem.

    Flyer