PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie - długie › Re: Pytanie - długie
  • Data: 2003-05-24 11:11:46
    Temat: Re: Pytanie - długie
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > OT tytułem wytłumaczenia - próbowałem się raz wznowić, ale
    > zasady na tym wydziale są dosyć ostre - wznowienie na studiach dziennych

    sorry, ale sraty pierdziaty ;-). Jesli doszedles do absolutorium i troche
    popracowales, to zapewniam Cie, ze jestes w stanie bez problemu wznowic,
    pozaliczac roznice programowe, napisac prace i ja obronic.
    Nie jestes juz pryszczatym mlodzianem, ktory nie bardzo jeszcze rozumie,
    co jest wazne, a co nie, czego moga oczekiwac wykladowcy - i kseruje
    i zakuwa wszystko co mu w rece wpadnie ;-))).
    Popracowales troche - kazda praca / wspolpraca to (moim zdaniem)
    bez porownania wiekszy wycisk niz dowolnie ciezki przedmiot/egzamin na uczelni.
    Moim zdaniem wmowiles juz sobie, ze bedziesz do konca zycia posiadaczem
    wylacznie absolutorium. To Twoj wlasny wybor.
    Opiekuna, temat mozna zmienic.
    Wmow sobie teraz, ze za pol roku bedziesz juz magistrem i nie bedziesz mial
    skomplikownego CV tylko proste jak drut w latach od - do studia, oczywiscie
    masz magisterium i juz - nie musisz o tym pisac, nie musisz nikogo wyprowadzac
    z bledu podczas rozmow...

    pozdrawiam

    romekk