PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie - długie › Re: Pytanie - długie
  • Data: 2003-05-24 16:25:56
    Temat: Re: Pytanie - długie
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Sat, 24 May 2003 11:19:51 +0200, gdy "Magda"
    <m...@w...pl> napisała:

    >Z przykościa stwierdzam ze obecni na tym forum to niedowartościowane
    >zrzędy.Sami nie mają lepszych osiągnieć a fajnie kopać leżącego!!!!!!

    Pozwolę się nie zgodzić. Flyer sam poprosił o krytykę i parę osób (w tym
    ja) chcą mu pomoc, gdzie tu kopanie?

    >Nie martw sie, cv masz w porządku.

    Nie do końca, jak parę osób zauważyło.

> [...]
    >upokorzenia i maglowanie przez psychologa na rozmowach i nic-na końcu
    >okazuje sie że jestem dobrą kandydatka ale nie mam doświadzenia-to po
    >cholerę wybrali moje CV?
    >To że jesteś kawalerem nie świadczy wcale źle działa tylko na Twoja
    >korzyść.Jest dyspozycyjny i bedziesz bardziej oddawał sie pracy.
    >To wszystko dzieje sie dlatego że rynek pracy kurczy sie i mamy co raz
    >mniejsze szanse na zdobycie posady.
    >Nie przejmuj sie i spokojnie czekaj na swoją szanse.
    >
    >LUDZIE WIĘCEJ OPTYMIZMU każdy potrafi tylko krytykować-masakra!!!!!

    Rozumiem, że optymizm w Twoim wykonaniu to 'rynek pracy kurczy sie i
    mamy co raz mniejsze szanse na zdobycie posady.'? Optymizm MUSI za sobą
    pociągać działanie, inaczej jest tylko uśmiechaniem się do lustra i
    'czekaniem na swoją szansę'.

    Robert