PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie - długie › Re: Pytanie - długie
  • Data: 2003-05-25 15:18:00
    Temat: Re: Pytanie - długie
    Od: Robert Drozd <r...@s...wawSPAMPRECZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Sun, 25 May 2003 09:56:29 +0200, gdy Flyer
    <f...@p...gazeta.pl> napisał:

    >A nigdy nie potrzebowałeś chwili Zapomnienia?

    Każdy potrzebuje. Ale wszystko, także Chwile Zapomnienia kosztują...

    >Wiem, że szkolenia to piękna rzecz, ale w moim przypadku, jak czegoś nie
    >umiałem to brałem książkę i ewentualnie stawiałem instalkę testową -
    >szkoda było mi czasu i pieniędzy [niby pracodawcy, ale patrząc z mojego
    >punktu widzenia - wyrzucanie kilkuset złotych na odpowiednik książkowego
    >50 zł to zbytek - stąd jak widziałem gości z AA, którzy byli opłacani od
    >godziny i dlatego potrafili organizować multum spotkań, z których nic
    >nigdy nie wynikało oprócz kilku stron płatnego podsumowania, albo nawet
    >spali, byle w Banku a nie u siebie, to szlak mnie trafiał ;)].

    Zdaję sobie z tego sprawę - też uważam, że większość kursów to strata
    czasu. Ale chodzi o to, że jeśli w pozycji wykształcenie masz gołe
    studia (bez np. specjalizacji), szczególnie że niezgodne z
    doświadczeniem zawodowym, to rekrutujacy może dojść do wniosku, żeś taka
    'Zosia - samosia', która odbębniła studia i potem chwytała się różnych
    dziwnych zajęć. Jeśli nie kursy, to udział w konferencjach,
    niekomercyjne projekty, działalność w jakiejś organizacji, cokolwiek.
    Niech ta aktywość "edukacyjna" nie będzie tak pusta.

    Robert