PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
    From: Kira <k...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Sun, 16 Jan 2005 13:09:15 +0100

    Re to: someone_else [Sat, 15 Jan 2005 09:14:36 +1100]:

    > Nie przeliczaj zlotuwek na dolary. Ceny sa inne w Polsce jak
    > i w Ameryce albo w Australii. Sa dostosowane na kraj.

    Przykro mi ale nie sa. To, ze w Polsce zarabiasz znacznie mniej,
    nijak nie znaczy ze w sklepach masz drastycznie nizsze ceny. Ja
    w tej chwili lece na minimum absolutnym potrzebnym mi do w miare
    normalnego zycia, i na to minimum absolutne wydaje ok. 2,5 tys
    miesiecznie. Natomiast minimalna place w tym kraju ustalono na
    niecale 600zl miesiecznie. Paranoja czy zlosliwosc? Nie wiem.

    Ale wiem, ze mimo tak idiotycznej minimalnej placy, ceny nijak
    nie sa do niej dostosowane. Bo gdyby byly potrzebowalabym nie
    2,5 tys. na zycie tylko te 600zl. Prawda?

    > A na samochod, dom to tutaj tez nie jest latwo. Na dom
    > idzies do banko o pozyczke i splaczasz ja

    Jak splacasz -- znaczy dostales. A mi, mimo ze mam z czego ja
    splacac, w tej chwili nie dadza.
    Telefonu komorkowego na abonament tez mi nie dadza.
    Na raty tez niczego nie kupie.
    Ogolnie moge sie w nos pocalowac :)

    Kira