PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
    From: "someone_else" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Fri, 14 Jan 2005 22:36:42 +1100

    To jest ogulnie do wszytkich.................. dlaczego Polacy zawsze
    wieszaja psy na Polske??? Przepraszam wasz bardzo ale Polska to jest bardzo
    dobrym krajem.............. owiele lepszym niz wiekszosc zachodnich. Czy
    ktorys z was kiedys wyjechal na zachod i mieszkal tam przez pare lat???
    Domyslam sie ze nie i dlatego nie wiecie jak jest na zachodzie.

    JEST TAK SAMO JAK W POLSCE.

    Jak chcesz pracowac to znajdziesz prace................ nie jako dyrektor na
    poczatku ale jak sie nie boisz pracy to zawsze tam dojdziesz. Nie wszytko na
    raz. I duzej kasy tez sie nie zbije. Tutaj pieniadze na ulicy nie
    leza................. trzeba na nie zapracowac.......... i to bardzo
    pracowac.
    W Australii sa takie same problemy jak w Polsce................ fakt
    bezrobocie jest tylko 5.2% ale trzeba wiecej w to czytac. Duzo prac jest
    albo na pol etatu albo kontrakt na pare miesiecy. Nie jest latwo tez zyc.

    Ktos mowil o podatkach.................. kochani tutaj tez sa podatki i to
    bardzo duze. Naprzyklad jak zarabiam ponad $70,000 rocznie to panstwo
    zabiera mi 49.5%............... a wiekszasc ludzi zarabia o wiele mniej.

    Tutaj tez sluzba zdrowia jest do dupy. Szpitale maja za mala pieniedzy i tez
    trzeba doplacac. A emerytura to sa grosze. Jak idziesz na emeryture to
    automatycznie jej nie dostaniesz. Najpierw sprawdzaja ile maz w funduszu
    emerytalnym i jak masz troszeczke za duzo to nie ma emerytury. Musisz zyc z
    funduszu do pewnego poziomu i wtedy co moze cos dadz................ a jak
    masz zone/meja to osobno emeryture nie dostajesz. Dostajesz jedna stawke na
    2 osoby ktora jest troszeczke wieksza od tej jak bys nie mial meza/zony.

    "Shady" <s...@p...nospam.fm> wrote in message
> [...]
    > do natsępnej wypłaty.
    > Warunki ogólnie życiowe nie są złe. Zła jest na pewno służba zdrowia, tego
    > to nie polecam!!!!!! Polecam jedynie płatne, prywatne przychodnie, ale
    żeby
    > tam móc sobie opłacić leczenie też musisz, normalnie zarabiać... A i nie
    > licz na jakąś normalna emeryture w przyszłości.
    > Poza tym miesiecznie Państwo z tym byle jakich pensji zabiera nam prawie
    > połowe, nic nie dając w zamian.
    > Jak masz więcej pytań, to pytaj:)
    >

    > Kurcze ja marze o wyjeździe do Australii a Ty chcesz wracać do Polski...
    po