PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
  • Data: 2005-01-14 19:16:40
    Temat: Re: Pytanie
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

    >JEST TAK SAMO JAK W POLSCE.

    oj nie.. sporo moich znajomych a takze osob z rodziny mialo okazje
    pracowac za granica.. i wiem co mowie..

    >Jak chcesz pracowac to znajdziesz prace................ nie jako dyrektor na
    >poczatku ale jak sie nie boisz pracy to zawsze tam dojdziesz.

    no to chyba nie wiesz co mowisz.. w polsce nawet jak chcesz to nie
    znajdziesz.. przyklad?? cala kupa bezrobotnych absolwentow uczelni
    wyzszych.. ja znalazlam pierwsza prace dopiero po roku .. a to i tak
    dupna i tylko na 3 miesiace - za okolo miesiac znow bede bezrobotna i
    poszukujaca pracy :(

    >W Australii sa takie same problemy jak w Polsce................ fakt
    >bezrobocie jest tylko 5.2% ale trzeba wiecej w to czytac. Duzo prac jest
    >albo na pol etatu albo kontrakt na pare miesiecy. Nie jest latwo tez zyc.

    a w polsce ogromna czesc zatrudnienia to : umowy o dzielo, umowy
    zlecenia.. wszystkie na czas okreslony.. naprawde niewielki procent
    osob jest zatrudnionych na umowe o prace na czas nieokreslony..
    tyle ze tego nikt nie liczy.. urzednicy sztucznie podnosza statystyki
    programami stazowymi, pierwsza praca itp

    zreszta niech wystarczy ci jeden maly przyklad.. wsrod mojej paczki
    najblizszych znajomych (ok. 15 osob) obecnie tylko tak 4-5 pracuja "na
    stale" - reszta ciagle dorywczo, na czarno, okresowo..

    CanoE
    www.ap.end.pl (mirror: http://www.aphoto.abc.pl)