PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
  • Data: 2005-01-14 17:13:43
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "tiras" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "someone_else" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:GTKFd.115$P87.4992@nnrp1.ozemail.com.au...
    > Jestem mlodym Polakiem co mieszka w Australii przez ostatnie 17 lat.
    > Planuje aby pojechac do Polski i zamieszkac tam. Mam wyksztalcenie wyzsze
    > (Biznes i Economia).
    >
    > Gdzie mial bym sie poruszyc aby znalesc prace?
    > Jak trudno by bylo dla mnie znalesc prace?
    > Jakie sa srednie stawki w Polsce?
    > Jakie sa zyciowe warunki w Polsce?

    Najpierw to sie zorientuj dobrze czy będziesz miał tu robote. Bo to że masz
    wykształcenie wyższe to wcale nie gwarantuje że dostaniesz dobrą pracę.
    "menagerów" i ekonomistów to jest w polsce jak psów i tylko nieliczni z
    nich pracują za prawdziwe pieniądze. Rekrutacja w Polsce to jest licytacja -
    kto chce mniej tego przyjmują. Oczywiście nie wszędzie tak się dzieje ale
    takie jest przeważnie podejście "pracodawców" - wymagać jak najwięcej -
    zapłacić jak najmniej. Mam troche znajomków po kierunkach "biznesowych"
    informatycznych itp. i wcale z pracą nie mają tak łatwo.
    Oprócz tego wszechobecna korupcja i "kolesiostwo". Większość rzaeczy
    załatwianych po znajomości.
    Nie chce Cie zrażać i życzę Ci powodzenia, ale tak mniej więcej to wygląda w
    tym skorumpowanym kraju.
    Twoim ogromnym atutem jest język i "obycie" w świecie i tak jak Ci napisała
    koleżanka Immona powinieneś raczej szukać wśród poważnych międzynarodowych
    firm. Obmacaj dobrze temat, może przez znajomych w polsce, internet itp.
    A jeśli nie uda Ci sie zostac "menagerem" to zawsze mozesz zostac truckerem
    ;-)
    Ale mi sie zrymowało...
    Często zarobisz więcej niż tzw. "kadra kierownicza".
    Powodzonka.
    TIRas (Scania R 580)