PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
  • Data: 2005-01-14 11:55:51
    Temat: Re: Pytanie
    Od: "someone_else" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kuz znajomym powiedzialem co planuje i rozgladaja sie. Tak jak od nich
    slysze to mowia ze nie powinno byc duzo problemow z praca. Na jobpilot to
    sie patrze ale mnie chodzi jak juz bede w Polsce............ czy sa miejsca
    gdzie mozna pojsc gdzie maja oferty prac np: agencje pracy.

    Z praca to prawda. Studia skonczylem dopiero 3 lata temu ale duzo rzeczy
    zrobilem w pracy w tych latach. Mialem druzyne pod soba, organizowalem prace
    itp.
    Wielka Brytania to nie bo jest bardzo droga................ a po drugie to
    jak nie masz nazwiska angielskiego to nawet o tym zapomnij. Australia ma to
    samo.............. kolonia Angli.

    pl...