PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie › Re: Pytanie
    From: "someone_else" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pytanie
    Date: Fri, 14 Jan 2005 22:20:53 +1100

    Przez ostatnie 6 lat bylem w polsce 3 razy, za kazdym razem po 2-3
    miesiace. Prawda ze bylem na holiday i to nie to samo ale za kazdym razem
    Polska sie zmienila.................. i w mojej opini na lepsze.
    Utrzymuje tez kontakt ze znajomymi to wiem co sie dzieje.

    Ja bym szukal pracy tylko w duzyzh miastach ktore sie bardzo szybko
    rozwijaja......... Wroclaw, Warszawa i Poznan. Pelno zagranicznych firm
    ktore szybko rosna.

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in message
    Dnia Fri, 14 Jan 2005 18:53:19 +1100, someone_else <n...@n...com> napisał:

    > Jestem mlodym Polakiem co mieszka w Australii przez ostatnie 17 lat.
    > Planuje aby pojechac do Polski i zamieszkac tam. Mam wyksztalcenie wyzsze
    > (Biznes i Economia).
    >
    > Gdzie mial bym sie poruszyc aby znalesc prace?
    > Jak trudno by bylo dla mnie znalesc prace?
    > Jakie sa srednie stawki w Polsce?
    > Jakie sa zyciowe warunki w Polsce?
    >
    > Jak ktos chce to podajcie internetowy email i sobie porozmawiamy.

    Co Toba kieruje, ze chcesz na stale przeniesc sie do kraju, ktorego
    domyslam sie, nie znasz, za wyjatkiem opowiadan rodzicow?
    Masz na mysli jakies konkretne miasto, czy tak ogolnie - Polska?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##