PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja pracy domowej o nieograniczonym dochodzie!

  • 11. Data: 2006-07-25 11:34:30
    Temat: Re: Propozycja pracy domowej o nieograniczonym dochodzie!
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: tymmlm [24 Jul 2006 11:09:36 -0700]:

    > Sprzedawaj pakiet, którego produkcja nic nie kosztuje

    http://cyber-girl.net/kup-pan-raport/

    Kira

  • 12. Data: 2006-07-25 11:46:51
    Od: "tymmlm" <t...@w...pl>

    ale sie uwzieliscie... nie spodziewalem sie az tak gwaltownej
    reakcji...
    nie to nie... musicie robic tyle halasu..?!

    zrozumialem, ze nie jestescie zainteresowani...

  • 13. Data: 2006-07-25 12:07:29
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    tymmlm napisał(a):

    > zrozumialem, ze nie jestescie zainteresowani...

    Nie, wciąż nie zrozumiałeś. Istoty sprawy.

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 14. Data: 2006-07-25 12:11:24
    Od: "Robert Kaczmarski - Katowice" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "tymmlm" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Najważniejszym powodem do napisania tego listu było to,
    > że ten system jest uczciwy i legalny, prowadzący do dużego zysku w
    > stosunkowo krótkim czasie. Tylko popróbowałem, żeby się upewnić,
    > co za małą sumę i niewielkim nakładem pracy można dostać w
    > zamian. Byłem zdumiony, kiedy zarobiłem 2 160,00 zł w ciągu dwóch
    > tygodni i pieniądze nadal przychodziły.
    >
    > Robert Kaczmarski - Katowice

    Szanowni Państwo!

    Niniejszymm, słowem sprostowania, chciałbym wyjaśnić. To są brednie. Od 10
    lat nie żyję. Jako, iż wynaturzony MLM pojawił się w terminie późniejszym
    niż termin mego zejścia - tym samym nie mogłem zarabiać w ten sposób.
    Powtarzam: nigdy nie zarabiałem w ten sposób. Tyczy się to także mego życia
    pozagrobowego.

    Z poważaniem
    Robert Kaczmarski - Katowice

  • 15. Data: 2006-07-25 12:11:59
    Od: "Robert Kaczmarski - Katowice" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "tymmlm" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > zrozumialem, ze nie jestescie zainteresowani...
    ujmę to po swojemu: wypierdalaj.

  • 16. Data: 2006-07-25 12:27:18
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > zrozumialem, ze nie jestescie zainteresowani...

    Nie, to Ty nie zrozumiałeś o co chodzi. Nie jesteś ani pierwszy ani ostatni
    ani jedyny które na tej i na innych grupach próbuje wcisnąć ten badziew.
    Przed Tobą było tu milion takich samych ofert- gdybyś przejrzał grupę
    zobaczyłbyś jaką masz konkurencję :)
    Najsmutniejsze jest to że dałeś się naciągnąć na te brednie i że Twoje
    wypowiedzi wskazują na to że dałeś sobie wyprać mózg. Zupełnie jak w Amway'u
    z tym że Amway przez struktury mlm przynajmniej sprzedawał jakieś produkty,
    a te pakiety to ściema daremnie maskująca nielegalną piramidę finansową.
    Polecam film "Witajcie w życiu" a jeżeli Cię to nie przekona to polecam udać
    się na spotkanie z ofertą wczasów firmy "Condominium" lub "Travel Avenue" w
    systemie time sharing.
    To co oferujesz jest nielegalne (przestępstwo) nie różni się niczym od
    działalności firmy Bluesky zliwkidowanej za piramidę finansową.
    Może ktoś się zlituje i złoży na Ciebie doniesienie o popełnieniu
    przestępstwa do prokuratury, ale lepiej zrobisz gdy sam złożysz takie
    doniesienie na osobę od której kupiłeś "raport"
    Może gdy stracisz nieco prawdziwej kasy otrząśniesz się z hipnozy czy innej
    martwicy mózgu...
    --
    Jackare

  • 17. Data: 2006-07-25 12:33:40
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    Kovy napisał(a):

    Najśmieszniejsze jest to, że on w to wierzy. Wierzy w te opinie, wierzy,
    że to ma cokolwiek wspólnego z MLM. Wysłał mi na maila śmiecie w *.doc,
    które miały mi wyprać mózg bo najwyraźniej wyprały jemu. Jestem w szoku,
    że można być tak głupim/naiwnym.

  • 18. Data: 2006-07-25 12:41:16
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Jackare napisał(a):

    > Nie, to Ty nie zrozumiałeś o co chodzi. [...]

    Dobry tekst. Treściwy, rzeczowy.
    Proponuję Ctrl+C, Ctrl+S i w razie konieczności Ctrl+V, a długo czekać
    nie trzeba będzie...

  • 19. Data: 2006-07-25 13:03:04
    Od: <p...@o...pl>

    Kolego, jezeli sie tak chcesz bawic to kup legalnego Windowsa oraz Offica
    (co najmnie Worda)
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    To tak na maginesie, multimilionerze!!!!!!!!!!!

  • 20. Data: 2006-07-25 13:23:09
    Od: <p...@o...pl>

    Uzytkownik "tymmlm" <t...@w...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    Sprzedawaj pakiet, którego produkcja nic nie kosztuje i zarabiaj nawet
    100.000 zl rocznie! Wszystko zalezy od Ciebie, wkladu pracy i
    samodyscypliny. Jezeli jestes zainteresowany prosze o kontakt:
    t...@w...pl

    Zamówienie na Pakiet A (5zl)

    Imie: Tymoteusz

    Nazwisko: Jader

    ulica i numer domu: Wilanowo 14

    Kod pocztowy, miasto, województwo: 64-061 Kamieniec, woj. wielkopolskie

    nr konta: 50 1020 5558 1111 1591 9820 0089
    email: t...@w...pl