PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja pracy domowej o nieograniczonym dochodzie!

  • 1. Data: 2006-07-24 18:09:36
    Temat: Propozycja pracy domowej o nieograniczonym dochodzie!
    Od: "tymmlm" <t...@w...pl>

    Sprzedawaj pakiet, którego produkcja nic nie kosztuje i zarabiaj nawet
    100.000 zl rocznie! Wszystko zalezy od Ciebie, wkladu pracy i
    samodyscypliny. Jezeli jestes zainteresowany prosze o kontakt:
    t...@w...pl

  • 2. Data: 2006-07-24 19:59:10
    Od: "shr" <j...@p...fm>

    skoro ty juz tyle zarabiasz to po co szukasz jeleni na listach dyskusyjnych?

  • 3. Data: 2006-07-24 21:23:57
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    shr wrote:

    > skoro ty juz tyle zarabiasz to po co szukasz jeleni na listach dyskusyjnych?

    Bo powiedzieli mu, ze bedzie tyle zarabial jak znajdzie 10.000 naiwnych
    ;)

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 4. Data: 2006-07-25 08:07:02
    Od: "tymmlm" <t...@w...pl>

    nie bede Wam sciemnial, ze tyle zarabiam... bo w sumie dopiero niedawno
    zaczalem... ale ten zarobek jest realny... wierzcie lub nie...

    gdybym znalazl 10.000 osob <hahaha>... rozbawiles mnie tym....
    Bill Gates bylby zagrozony.... ;) pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-07-25 09:32:55
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    tymmlm napisał(a):

    > nie bede Wam sciemnial, ze tyle zarabiam... bo w sumie dopiero niedawno
    > zaczalem... ale ten zarobek jest realny... wierzcie lub nie...

    Najgorsze ze TY uwierzyles. Rownie naiwnych jak ty to nie jest za duzo.
    To co oferujesz to piramida finansowa - uzupelnij braki ze szkoly
    sredniej a uodpornisz sie na takie "oferty"

    > gdybym znalazl 10.000 osob <hahaha>... rozbawiles mnie tym....
    > Bill Gates bylby zagrozony.... ;) pozdrawiam

    I tak znakomita wiekszosc odbiorcow twojej "oferty" popuka sie w glowe i
    pochyli nad twoja naiwnoscia.

  • 6. Data: 2006-07-25 10:22:20
    Od: "JaMyszka" <j...@g...pl>

    tymmlm napisał:
    > Sprzedawaj pakiet, którego produkcja nic nie kosztuje i zarabiaj nawet
    > 100.000 zl rocznie! Wszystko zalezy od Ciebie, wkladu pracy i
    > samodyscypliny. Jezeli jestes zainteresowany prosze o kontakt:

    Czuć tu piramidkę...

    --
    Pozdrawiam :)
    JM

  • 7. Data: 2006-07-25 11:09:53
    Od: "tymmlm" <t...@w...pl>

    Przeczytajcie... Jesli chcecie... Ja Was do niczego nie zmuszam...
    Gdybyscie jednak byli zainteresowani prosze o kontakt: t...@w...pl

    Doświadczenia uczestników systemu

    Ten program rzeczywiście działa. Na początku bałem się, nie byłem
    pewny, czy to rzeczywiście zadziała, nie brałem sprawy zbyt serio. W
    końcu postanowiłem ,,A dlaczego nie?". Rozmieniłem pieniądze,
    zamówiłem Pakiety i czekałem (wszystko robiłem według wskazówek,
    żeby mieć pewność, że jeżeli system by nie działał, że to nie
    moja wina). Niebawem otrzymałem e-maile z poszczególnymi Pakietami.
    Przeczytałem wszystko uważnie i po zrozumieniu co i jak zrobić,
    rozpocząłem swój biznes. Zacząłem szukać adresów, zrobiłem
    długi spis. Naprawdę mnie to zainteresowało, nie miałem nic do
    stracenia, e-mailowałem jak wariat. Robiłem to bez przerwy, każdego
    dnia kontrolowałem skrzynkę. Po niespełna dwóch tygodniach
    zaczęły napływać listy. Wciąż pamiętam tę chwilę, kiedy
    zobaczyłem w skrzynce pierwsze zamówienie. Na chwilę się
    zawiesiłem, stałem tak i mówiłem do siebie: ,,A więc jednak
    działa!" Byłem bardzo szczęśliwy i zacząłem przesyłać jeszcze
    więcej e-maili. Następnego dnia - pusta skrzynka. Znowu pomyślałem
    sobie, że system nie będzie działał, ale jednak było inaczej.
    Kolejnego dnia otrzymałem tylko 3 zamówienia, ale natychmiast
    przesłałem ludziom ich Pakiety, żeby także mogli zacząć zarabiać
    (dla siebie i dla mnie). W ciągu 2 tygodni siedziałem dziennie przy
    komputerze parę godzin i wysyłałem zamówione Pakiety. W ciągu
    dwóch tygodni otrzymałem 27 zamówień na Pakiet A. Później
    otrzymywałem zamówienia częściej i szybciej, co tydzień
    otrzymywałem setki zamówień i pieniądze ciągle napływały. W
    sumie zarobiłem 80 460,00 zł. Nie do wiary, prawda ? Jeżeli nie
    macie zielonego pojęcia, co robić, mówię ,,Spróbujcie" i nie
    będziecie żałować. To jest Wasza okazja, kiedy z niej nie
    skorzystacie, możecie tego żałować do końca życia.
    Mariusz Kowalewski - Jelenia Góra
    ______________________
    Moja żona ma na imię Krystyna, mieszkamy w Warszawie.
    Pracuję jako księgowy w dużej firmie i zarabiam całkiem nieźle.
    Kiedy otrzymałem ten e-mail, rozgniewałem się na żonę z powodu
    przyjmowania ,,spamów" (reklamówek, nie proszonych przesyłek,
    itp.). Robiłem sobie z tego kpiny, byłem pewny, że to nie będzie
    działać. Krysia mnie jednak absolutnie zignorowała i zaczęła sama
    prowadzić interes. Kpiłem sobie z niej nadal, byłem gotów
    powiedzieć jej: ,,A widzisz, mówiłem Ci, że to nie będzie
    funkcjonować!" Ale potem zostałem bardzo zaskoczony! Zaledwie po 45
    dniach zarobiła 5 640,00 zł. Byłem w szoku. Byłem przekonany o tym,
    że to nie zadziała, a jednak to nie była prawda. Zgodziłem się
    pomagać żonie. Dzięki temu programowi zyskałem większą chęć do
    pracy, ponieważ widziałem za sobą osiągnięte wyniki.

    Krystyna i Romuald Sanyszyn - Warszawa
    ______________________
    Najważniejszym powodem do napisania tego listu było to,
    że ten system jest uczciwy i legalny, prowadzący do dużego zysku w
    stosunkowo krótkim czasie. Tylko popróbowałem, żeby się upewnić,
    co za małą sumę i niewielkim nakładem pracy można dostać w
    zamian. Byłem zdumiony, kiedy zarobiłem 2 160,00 zł w ciągu dwóch
    tygodni i pieniądze nadal przychodziły.

    Robert Kaczmarski - Katowice
    ______________________

    Ponieważ nie jestem typowym handlowcem, przez kilka
    tygodni wahałem się, czy mam wziąć w tym udział. Pomyślałem
    sobie, że 20 złotych jest w końcu niewielką sumą i raczej nie jest
    możliwe, żebym nie zarobił na zamówieniach chociażby tę samą
    sumę. Jakże byłem zdumiony, kiedy znalazłem swoją średnich
    rozmiarów skrzynkę pocztową pełną zamówień. Wkrótce ich było
    tyle, że musiałem je odbierać tylko przy okienku na poczcie. Tego
    roku zarobiłem więcej pieniędzy, niż w poprzednim dziesięcioleciu!
    Bardzo fajne jest i to, że nie jest istotne, gdzie ludzie mieszkają.
    Po prostu, jest to najlepsza inwestycja jakiej dokonałem.
    Rafał Koziorzemski - Kraków
    ______________________
    Niedawno zostało zlikwidowane moje stanowisko w
    Stoczni, dla której pracowałem przez ostatnich piętnaście lat. Po
    kilku nieudanych rozmowach o pracę postanowiłem założyć swój
    własny biznes. W przeciągu ubiegłych lat przeszedłem różne
    finansowe kryzysy. Zadłużyłem się u swojej rodziny, przyjaciół i
    wierzycieli na ogólną sumę ponad 35 000,00 zł. Musiałem zastawić
    swoje mieszkanie, żeby móc zabezpieczyć swoją rodzinę . W tym
    momencie stało się coś bardzo ważnego w moim życiu. Piszę więc,
    aby podzielić się tym z Wami. Na początku grudnia 2004 roku
    otrzymałem e-mail z tym właśnie programem. Całe pół roku przedtem
    szukałem różnych okazji zarobkowych. Wszystkie programy, które
    otrzymałem wcześniej nie były efektywne (przynajmniej według mojego
    mniemania). Były albo zbyt skomplikowane, albo wymagały wielkich
    inwestycji. Jak już wspomniałem, w grudniu 2004 roku otrzymałem ten
    oto program. Nie prosiłem o to, dostałem go podobnie jak Wy. Mogłem
    właśnie zainwestować tyle, na ile mogłem w danym momencie sobie
    pozwolić. Ale tak jak Wy byłem ciągle nieufny i trochę obawiałem
    się o legalność tego tematu. Zapytałem, więc serwis prawniczy,
    który potwierdził, że system jest legalny. Po wykluczeniu
    nielegalności powiedziałem sobie, dlaczego miałbym nie spróbować.
    Wysłałem około 10 000 e-maili. Zapłaciłem około 120 złotych za
    mój czas internetowy on-line. Wspaniałą rzeczą w e-mailu jest to,
    że nie potrzeba niczego drukować i wystarczy tylko wysyłać.
    Ponieważ wszystkie zamówienia są dokonywane przez e-mail, moją
    inwestycją był tylko mój czas, który przesiedziałem przy
    komputerze. Mówię Wam tak, jak to jest i wierzę, że nie będziecie
    oszukani, ale i ja obiecałem, że nikogo nie oszukam. W czasie
    krótszym niż tydzień zacząłem otrzymywać zamówienia. Do 31
    grudnia 2004 roku otrzymałem 26 zamówień na pakiety A. Waszym celem
    jest uzyskanie przynajmniej 20 zamówień na pakiet A w czasie do
    dwóch tygodni. O ile ich nie zyskacie, wyślijcie więcej e-maili, aż
    je otrzymacie. Mój krok w kierunku zarobienia 50 000 zł w 160 dni
    był zatem zrobiony. Do 31 marca 2005 roku otrzymałem 196 zamówień
    na pakiet B. Niech Waszym celem będzie otrzymanie minimum 100
    zamówień na pakiet B w czasie trzech miesięcy. O ile się tak nie
    stanie, trzeba rozesłać więcej programów. Jak je będziecie mieli,
    wszystko będzie w jak najlepszym porządku i z pewnością zarobicie
    swoje 50 000 zł. Ja otrzymałem 196 zamówień na pakiet B, czyli
    nawet o 96 więcej, niż planowałem. Czyli mogłem spokojnie
    odpoczywać. Do 1 kwietnia 2005 roku zyskałem przy 10 000 odesłanych
    e-maili 58 000 zł i każdego dnia nadchodziły dalsze zamówienia.
    Spłaciłem wszystkie swoje długi i kupiłem samochód. Nie żałuj
    swojego czasu i dokładnie zapoznaj się z tym programem. Na zawsze
    zmieni on Twoje życie. Pamiętaj, że z pewnością nie będzie to
    funkcjonować, o ile tego sam nie wypróbujesz! Ten program działa,
    ale musisz dokładnie przestrzegać jego zasad. Najważniejsza zasada
    jest następująca: nie próbuj wstawiać swojego nazwiska tam, gdzie
    nie powinno go być. Co więcej, zmiana danych w adresach w inny
    sposób, niż jest to podane w instrukcji, staje się to nieuczciwa i
    nielegalna. O ile chcesz uczestniczyć, śledź to postępowanie, a
    wkroczysz na drogę do finansowej niezależności. Ja to już
    zrobiłem.
    Łukasz Młynarski - Szczecin
    ______________________
    Parokrotnie dostałem ten program, kasując go bez
    chwili namysłu, ale później zastanawiałem się, czy dobrze
    zrobiłem i czy raczej nie powinienem był spróbować. Oczywiście nie
    miałem pojęcia, skąd wezmę kopię instrukcji, więc musiałem
    czekać dopóty, dopóki mi ktoś ją przyśle. Upłynęły całe
    cztery miesięce zanim go znowu dostałem. Już go nigdy więcej nie
    skasowałem ! Po pierwszej próbie zarobiłem 21 000 zł.
    Leszek Nowicki - Środa Wlk.
    ______________________
    Ten program działa, trzeba tylko dokładnie trzymać
    się instrukcji. I co najważniejsze, nie wolno wpisywać swojego
    nazwiska na drugą pozycję, po prostu to nie działa. Jestem żyjącym
    dowodem tego, że ten system działa. To jest rzeczywiście wyśmienita
    okazja, jak z najmniejszym wkładem inauguracyjnym zarobić relatywnie
    łatwo duże pieniądze. O ile zdecydujesz się wziąć udział, musisz
    prowadzić program według wskazówek, i to jest najlepsza droga
    prowadząca do finansowej niezawisłości.
    Patrycja Lisiecka - Osnabrück, Niemcy
    ______________________
    Tomasz Ziółkowski-Sztum. Już po raz drugi bierzemy
    udział w tym programie. W pierwszej edycji sprzedawaliśmy raporty.
    Zrezygnowaliśmy z miejsc pracy i wyjechaliśmy z Polski. Wkrótce
    kupimy upragniony dom na fiordzie przy plaży i będziemy żyli, nie
    troszcząc się o pieniądze. Wystarczy trochę popracować z
    programem. Nie zmarnujcie tej złotej okazji. Życzymy dużo
    szczęścia i przyjemnego wydawania pieniędzy.

    Aneta i Roman Arciszewscy - Tonsberg, Norwegia
    ______________________
    Nareszcie to zaczęło działać. Nie wierzyłem, ale
    spróbowałem. Jestem w szoku - ten system dopiero, co zaistniał w
    Polsce i macie ogromną szansę na zarobienie naprawdę dużych
    pieniędzy. Nie straćcie takiej szansy, bo będziecie żałować.
    Piotr Kmiecik, Pruszcz Gdański

  • 8. Data: 2006-07-25 11:28:09
    Od: "Kovy" <k...@g...com>

    tymmlm napisał(a):
    > Przeczytajcie... Jesli chcecie... Ja Was do niczego nie zmuszam...
    > Gdybyscie jednak byli zainteresowani prosze o kontakt: t...@w...pl
    >
    > Doświadczenia uczestników systemu

    [ CIACH ]

    No to już jest mega ROTFL. A z drugiej strony nalezalo by sie chyba
    obrazic, ze pan tymmlm ma tak niskie zdanie o poziomie intelektualnym
    uzytkownikow grup dyskusyjnych :]

    pzdr
    kovy

  • 9. Data: 2006-07-25 11:28:16
    Od: krzysiu <l...@p...onet.pl>

    Masz klapki na oczach czy jesteś po prostu głupi żeby wierzyć w te brednie?

    K.

  • 10. Data: 2006-07-25 11:34:02
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    tymmlm napisał(a):
    > Przeczytajcie... Jesli chcecie... Ja Was do niczego nie zmuszam...
    > Gdybyscie jednak byli zainteresowani prosze o kontakt: t...@w...pl

    Dajcie mu spokój, chłopak spisany już na straty ...

    --
    czarny