PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak jest ze swiadczeniem urlopowym po powrocie z zagranicy?

  • 1. Data: 2006-07-24 19:22:17
    Temat: Jak jest ze swiadczeniem urlopowym po powrocie z zagranicy?
    Od: "WS" <s...@p...wp.pl>

    Witam,

    pracowalem rok w Irlandii ( legalnie ) , teraz mam prace w Polsce (
    tez legalnie ).

    Czy pelen rok przepracowany w Irlandii powinien mi sie liczyc do
    ilosci przepracowanych lat i dluzszego urlopu?

    Problem z tego co wiem jest taki , ze Irlandczycy nie wystawiaja
    takiego swiadectwa pracy jakie jest w Polsce znane , tylko bardziej
    takie ogólne, przepracowal od do i koniec. Kto wie jak to wyglada
    prawnie i gdzie znalezc odpowiednie ustawy ? Bo bez Irlandii ze
    studiami mam 6 lat a z Irlandia mialbym 7.

    Pozdrawiam
    Wojtek