PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista lub informatyk do UK!!

  • 1. Data: 2005-07-18 08:02:40
    Temat: Programista lub informatyk do UK!!
    Od: "GaP Group Poland" <g...@o...pl>

    Firma GaP Group Poland zaprasza wszystkich chętnych do pracy na terenie UK do
    przesłania swojego CV. Komunikatywny język angielski, doświadczenie przy
    rozbudowie Windows C++, Delphi.... www.gapgp.pl

  • 2. Data: 2005-07-18 08:09:38
    Temat: Re: Programista lub informatyk do UK!!
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    GaP Group Poland napisał(a):
    > doświadczenie przy rozbudowie Windows C++
    Pomijajac fakt ze NTG (cos ostatnio wysyp inteligentnych inaczej) to co
    to jest rozbudowa WindowsC++?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2005-07-18 09:15:48
    Od: cartman <...@...pl>

    badzio napisał(a):

    > Pomijajac fakt ze NTG (cos ostatnio wysyp inteligentnych inaczej) to co
    > to jest rozbudowa WindowsC++?

    mi sie wydaje, ze osoba ktora dawala ogloszenie na grupy to spec od
    marketingu, jak to zwykle bywa :-)

  • 4. Data: 2005-07-18 09:39:54
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    badzio napisał(a):
    to co
    > to jest rozbudowa WindowsC++?

    wgrywanie nowych tapet, zmiana koloru okien,
    Wszystko to oczywiscie w c++ ;)

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 5. Data: 2005-07-18 10:23:11
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    badzio <b...@n...epf.pl> wrote:
    > Pomijajac fakt ze NTG (cos ostatnio wysyp inteligentnych inaczej) to
    > co to jest rozbudowa WindowsC++?

    może tłumaczenie z automatu angielskiego "Windows C++ development", co z
    kolei jest skrótem od programowania w wiadomym języku na wiadomej
    platformie

    B.

  • 6. Data: 2005-07-18 10:40:37
    Od: "GaP Group Poland" <g...@o...pl>

    Przyznaje nie jestem specem od informatyki i tych tematów. Wiem tylko że może
    to być szansa dla prawdziwego znawcy tematu na karierę w UK! Gdybym znała się
    na Developing Windows applications (C++, Delphi) to zapewne siedziałabym już
    na posadzie w UK.

  • 7. Data: 2005-07-18 11:15:32
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    GaP Group Poland napisał(a):
    > Przyznaje nie jestem specem od informatyki i tych tematów.
    Nie trzeba byc specem zeby wiedziec ze od umieszczania ogloszen jest
    pl.praca.oferowana a nie pl.praca.dyskusje

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2005-07-18 15:00:24
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    Dnia 18 Jul 2005 12:40:37 +0200, GaP Group Poland napisał(a):

> [...]
    > na Developing Windows applications (C++, Delphi) to zapewne siedziałabym już

    Wobec tego, bardziej poprawna nazwa stanowiska to "programista aplikacji
    dla MS Windows w jezyku C++ i Delphi" ;).
    --
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2005-07-20 21:37:40
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Galathea" <g...@n...poczcie.w.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wobec tego, bardziej poprawna nazwa stanowiska to "programista aplikacji
    > dla MS Windows w jezyku C++ i Delphi" ;).
    Skoro UK to pewnie podasz ile rocznie w GBP wynosi wynagrodzenie ??
    A jak nie to to jakies naciagactwo i matactwa czyli III RP......
    pzdr,
    majkel

  • 10. Data: 2005-07-20 22:53:00
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2005 23:37:40 +0200, majkel napisał(a):

    > Skoro UK to pewnie podasz ile rocznie w GBP wynosi wynagrodzenie ??
    > A jak nie to to jakies naciagactwo i matactwa czyli III RP......

    To powinno być podpięte pod odpowiedź GaP Group Poland raczej. Ja Jej tylko
    podałem nazwę stanowiska, aby je umieściła w odpowiednim miejscu/grupie
    i z odpowiednią nazwą. Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, a na google.pl
    już trochę za późno ;).
    --
    pozdrawiam