PracaGrupypl.praca.dyskusje › Programista lub informatyk do UK!!

  • 11. Data: 2005-07-20 23:25:22
    Temat: Re: Programista lub informatyk do UK!!
    Od: Archi <i...@o...pl>

    GaP Group Poland napisał(a):
    > Przyznaje nie jestem specem od informatyki i tych tematów. Wiem tylko że może
    > to być szansa dla prawdziwego znawcy tematu na karierę w UK! Gdybym znała się
    > na Developing Windows applications (C++, Delphi) to zapewne siedziałabym już
    > na posadzie w UK.

    Ale nikt się nie czepia tego, że nie jesteś specem,
    tylko wiedz, że piszesz do ludzi rozumnych.
    Po pierwsze kogo faktycznie(!!!) reprezentujesz - z tego co widzę to
    "nadajesz" z - mało podniecającej - domeny op.pl.
    Po drugie takie uszczegółowienie problemu możnaby porównać do
    poszukiwania np. rolnika, który potrafi skopać ogródek.
    Po trzecie jeśli nie "siedzisz na posadzie w UK" - a wygląda na to, że
    miałabyś ochotę - to jak chcesz to komuś umożliwić?
    itd.itp.
    Na koniec dodam, że prawdziwy znawca tematu zrobi karierę i bez firmy Krzak.