PracaGrupypl.praca.dyskusje › Profesjonalne strony www

  • 1. Data: 2002-05-31 10:31:15
    Temat: Profesjonalne strony www
    Od: "ArtInt" <a...@b...pl>

    Chcesz mieć PROFESJONALNĄ strone internetową? Twoja firma potrzebuje dobrej
    reklamy za pomocą stron www? My możemy Ci pomóc. Jesteśmy PROFESJONALNĄ
    firmą zajmującą się tworzeniem stron internetowych , servisów oraz programów
    na życzenie klienta. Mamy wieloletni staż pracy i nigdy nie "odwalamy
    fachury". Dlaczego warto się do nas zgłosić? Jest jedna odpowiedz.
    Wykonujemy wspaniałe strony internetowe w najnowocześniejszej technologii
    (flash,php,html) oraz wiele innych. Jak się do nas zgłosić? Wystarczy wysłać
    e-mail pod adres: a...@b...pl a my prześlemy państwu informacje dotyczącą
    naszej firmy oraz pokaz naszych umiejętności. Zachęcamy do współpracy. Z
    poważaniem: Art Int Studio Team. Nasza strona to: www.artint.beep.pl .
    SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

  • 2. Data: 2002-05-31 10:49:50
    Temat: Re: Profesjonalne strony www
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "ArtInt" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dotyczącą
    > naszej firmy oraz pokaz naszych umiejętności. Zachęcamy do współpracy. Z

    Do profesjonalności to wam jeszcze baaaaardzo daleko....
    sory ale strona na poziomie produkcji 8 latka... ;(

    Piotr Żebrowski [Piotr_z]

  • 3. Data: 2002-05-31 10:53:30
    Od: "ArtInt" <a...@b...pl>

    To pokaz lepszą

  • 4. Data: 2002-05-31 11:18:00
    Od: Mariusz Maciąg <m...@a...com.pl>

    On Fri, 31 May 2002 12:31:15 +0200
    "ArtInt" <a...@b...pl> wrote:

    Witam.

> [...]
    > naszej firmy oraz pokaz naszych umiejętności. Zachęcamy do współpracy. Z

    Po pierwsze dlaczeko nie ma polskich znaczków w menusach (czyżby cp1250 ?)
    Po drugie w linksie jest tylko jedna linijka...
    A po trzecie mnie osobiscie sie nie podoba polecam np.
    http://www.insomniagallery.com/
    A po czwarte dlaczego we flashu ?

    pozdrawiam,
    Mariusz

  • 5. Data: 2002-05-31 11:51:19
    Od: "Snafu" <s...@g...pl>

    site rzeczywiscie tragiczny, choc intro jest calkiem ciekawe. nie
    przesadzajcie juz (mowie _tylko_ o intrze :)))
    Snafu

  • 6. Data: 2002-05-31 15:17:06
    Od: "wildi" <w...@a...poczta.onet.pl>

    > A po trzecie mnie osobiscie sie nie podoba polecam np.
    http://www.insomniagallery.com/
    > A po czwarte dlaczego we flashu ?
    >
    > pozdrawiam,
    > Mariusz

    Witam

    Doskonale rozumiem fascynację autora strony kobiecym ciałem.Pod względem
    technicznym także mi się podoba. Mam jednak niedosyt, czegoś tutaj
    brakuje... dialera...:-). To tak a propos CZEPIANIA SIĘ.

    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2002-05-31 15:47:47
    Od: "Sebastian 'RAPPID' Szarkowicz" <r...@d...inside.pin.pl>

    > A po czwarte dlaczego we flashu ?

    hmm... widocznie taka moda teraz nastala... robic flash'a dla samego
    flasha... ;)

    --
    pozdr, rappid :)

    ---
    |.....> sEBASTIAn 'rAPPId' sZARKOWICz <..... |
    | g...@g...pl | ICQ: 96369810 | GG: 773734 |
    | iRc: #design | #polishscene | #grafika | nICk: rappid|2D |
    | 'cHANGe yOUr vISIOn' - aRt gALLERy | http://rappid.imaster.pl |
    ---

  • 8. Data: 2002-05-31 17:00:39
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > Wykonujemy wspaniałe strony internetowe w najnowocześniejszej technologii
    > (flash,php,html) oraz wiele innych.

    Jeszcze raz: wykonujecie wspaniale strony i wiele innych, ktore dla
    odroznienia sa do d.. tak?

    I zeby taki blad strzelic na glownej stronie..
    "Enter to another worlds" - powinno byc "Enter another worlds" jesli juz..
    Chociaz jak mnie pamiec nie myli to nawet to powinno byc inaczej: "Enter
    other worlds".

    Poza tym - tekst w kolku.. przeciez to sie bardzo ciezko czyta.

    No i gdzie poprzednie produkcje?

    Litosci.

    Merlin

  • 9. Data: 2002-05-31 17:07:29
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Sebastian 'RAPPID' Szarkowicz" <r...@d...inside.pin.pl>
    napisał w wiadomości news:ad85vl$c6$1@news.tpi.pl...

    > hmm... widocznie taka moda teraz nastala... robic flash'a dla samego
    > flasha... ;)

    przerost flashu nad treścią.. niestety.. :))

    pozdr
    Krzysiek

  • 10. Data: 2002-06-02 01:36:05
    Od: "serwer grup dyskusyjnych" <d...@p...onet.pl>

    widzę że wielu tutaj boi się konkurencji i chce dać jej do zrozumienia iż
    lepiej by zrobiła zajmując się czymś innym... hehe wolny rynek tutaj
    przypomina trochę walkę stada z osobnikiem od niego odstającym(np.przez jego
    wyjście poza schematy). no cóż, jak ktoś jest dobry to bać się konkurencji
    nie musi. natomiast jeśli idzie o samą pracę,to słowo "profesjonalizm"
    trochę odstaje od jakości tej strony, przynajmniej jak na mój gust, za to
    podoba mi się innowacyjność i odejście od sztywnych i zastałych schematoow
    wykonywania stron.

    open Ya mind ( for flash, for example ;-))