PracaGrupypl.praca.dyskusje › Profesjonalne strony www

  • 11. Data: 2002-06-02 07:00:55
    Temat: Re: Profesjonalne strony www
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > widzę że wielu tutaj boi się konkurencji i chce dać jej do zrozumienia iż
    > lepiej by zrobiła zajmując się czymś innym... hehe wolny rynek tutaj
    > przypomina trochę walkę stada z osobnikiem od niego odstającym(np.przez
    jego
    > wyjście poza schematy). no cóż, jak ktoś jest dobry to bać się konkurencji
    > nie musi. natomiast jeśli idzie o samą pracę,to słowo "profesjonalizm"
    > trochę odstaje od jakości tej strony, przynajmniej jak na mój gust, za to
    > podoba mi się innowacyjność i odejście od sztywnych i zastałych schematoow
    > wykonywania stron.

    Mozna odchodzic od schematow, ale jednoczesnie robic przyjemna dla oka
    strone, ktora da sie jakos sensownie czytac. Ci goscie nie sa
    profesjonalistami, widac to zreszta juz po ich sposobie oglaszania sie, oraz
    po tym, ze nie maja jakiegokolwiek doswiadczenia.

    A konkurencyjnosc. Ja tam nie boje sie konkurencji z ich strony bo mam inny
    zawod, a nawet gdybym byl webmasterem.. jesli balbym sie konkurencji takich
    osob to tylko zle o mnie by swiadczylo.

    Merlin

  • 12. Data: 2002-06-03 09:14:38
    Od: "artek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "ArtInt" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > To pokaz lepszą

    stary, chyba nie rozumiesz co Piotr pisze...
    Wasza strona jest slaba i nie wazne czy Piotr robi lepsze czy nie (a robi
    ;-) )
    piszesz, ze oferujecie profesjonalne strony... - bitmapy prawie jak dla DTP,
    ArtInt - gotowy skrypt sciagniety z nieistniejacej juz SAKURY, plynnosc na
    poziomie 5 klatek na sekunde (w porywach) itd. nie che mi sie czytac wiec
    nie pisze o wartosci merytorycznej i jezyku.

    dno...

    coz... jak juz ktos tu napial w tym kraju na polityce i tworzeniu stron zna
    sie kazdy...