PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proces rekrutacji do PWC

  • 1. Data: 2005-01-29 11:54:07
    Temat: Proces rekrutacji do PWC
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    a mozesz w nowym watku opisac jak wygladal ten prosec rekrutacji???
    tak z ciekawosci :>

    Zaczyna sie od wypelnienia formularza na ich stronie (dla osob bez dosw).
    Zapraszaja na testy studentow prawa i ekonomii ktorzy sie czyms wyrozniaja
    (erasmus, praktyki zagraniczne, bdb niemiecki, holenderski) praktyki w
    duzych firmach. Testy sa organizowane kilka dni w tygodniu. Opisane na ich
    stronce. Sposrod 30 osob na takim tescie srednio przechodzi 8-10 na
    angielski. Wyniki sa natychmiast. Angielski jest opisowy i liczy sie oprocz
    slownictwa chyba tez to co ma sie do powiedzenia na tematy ekonomiczne.
    Angielski zdaje kolo 20% z pozostalych. W sumie na Assessment centre
    przychodzi kolo 9 osob i w zaleznoscie od zapotrzebowanie i predyspozycji
    wybieraja kilku na rozmowe z managerem. Na assessment jest case firmy i
    chodzi o to zeby dojsc do porozumienia i osiagnac cel (opisany w casie). W
    tym roku zapotrzebowanie bylo b. duze wiec brali prawie wszystkich. Na
    ostaniej rozmowie czeka case study (tax) podobno sa 3-4 casy powtarzajace
    sie. Niestety tu odpadlem :]. CAse byl niebyt latwy. Okolo 20 stron do
    przeczytania po polsku (ustawy - wybrane artykuly) i 6 po angielsku
    (czcionka chyba 10 :/) i rozwiazanie case - na to godzinka. Troche malo jak
    sie kce to dobrze zrobic. W sumie pracowac chyba tam warto - pracuje sie
    duzo bo zwykle do konca....... i wszystko jest na wczoraj. Mozna sie sporo
    nauczyc a potem rozwinac skrzydla i leczyc wrzody w inne firmie. Lepiej to
    wyglada w Audycie, z tym ze praca tez po 10-12 godzin dziennie no i caly
    czas czlowiek jest poza domem, ale kasa niezla.....

    pozdrawiam

    majkel

  • 2. Data: 2005-01-30 20:21:42
    Temat: Re: Proces rekrutacji do PWC
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Kasa niezla? 4000 brutto to niezla? Jak na Wawe i 10-12 godzin pracy to
    srednio...

  • 3. Data: 2005-01-30 22:50:17
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Kasa niezla? 4000 brutto to niezla? Jak na Wawe i 10-12 godzin pracy to
    > srednio...
    a kto mowi o Wawie ???? :]

  • 4. Data: 2005-01-30 22:59:37
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-30, Marek <m...@o...pl> wrote:
    > Kasa niezla? 4000 brutto to niezla? Jak na Wawe i 10-12 godzin pracy to
    > srednio...
    Przepraszam, ja chyba coś przeoczyłem. Skąd ta kwota 4k brutto?

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Gdybym jakiś cudem trafił na rekturację do PWC i zaproponowano by mi
    kwotę 4k brutto PLN miesięcznie to nie wiem, czy bym wyszedł
    z pomieszczenia, czy też wyturlał się rechocząc ponuro, ale z pewnością
    bym pomieszczenie opuścił.

    PS2. Chyba, że to była mowa o kwocie 4k USD lub 4k EUR, co wtedy istotnie
    zmienia postać rzeczy.
    --
    zaoszczędzona benzyna napędza motory tak samo dobrze, jak zaoszczędzony cement
    wiąże zaoszczędzone cegły

  • 5. Data: 2005-01-31 10:07:26
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, ja chyba coś przeoczyłem. Skąd ta kwota 4k brutto?
    na pocztaku jest 2K+ , 4 K jest po roku pracy , potem co jakis czas (18,24
    miesiace) kwota ta sie mnozy x 1,5-2,

    pozdrawiam

    majkel

  • 6. Data: 2005-01-31 10:38:58
    Od: Tomasz Brzeziński <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > na pocztaku jest 2K+ , 4 K jest po roku pracy , potem co jakis czas
    > (18,24 miesiace) kwota ta sie mnozy x 1,5-2,

    2000 pln? rrrrany...

    Sigurd

  • 7. Data: 2005-01-31 15:41:32
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-31, majkel <m...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > na pocztaku jest 2K+ , 4 K jest po roku pracy , potem co jakis czas (18,24
    > miesiace) kwota ta sie mnozy x 1,5-2,
    I oczywiście mówimy cały czas o złotych polskich?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "Wyrzynarka jest lepsza od wibratora"
    /Socjonetka/

  • 8. Data: 2005-01-31 21:29:34
    Od: "majkel" <m...@o...pl>

    > I oczywiście mówimy cały czas o złotych polskich?

    ACHA ....

  • 9. Data: 2005-01-31 22:48:31
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-31, majkel <m...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
    > ACHA ....
    B, xhejn...
    To chyba jedyny komentarz, na jaki mnie stać.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Trudno mi w to uwierzyć.
    --
    sklepowa: a 18 latek mamy?
    Anetek: a mamy, mamy, nawet 30...

  • 10. Data: 2005-02-01 07:04:01
    Od: "Aganieshka" <n...@s...op.pl>

    W niusie ctl24b$igh$...@n...onet.pl,
    Tomasz Brzeziński raczyl(a) sie wypowiedziec nastepujaco:

    /cut/

    > 2000 pln? rrrrany...

    etam. twardym trzeba byc nie mientkim:)
    jesli ma sie pewnosc ze po roku, dwoch, bedzie sie zarabiac 2 lub wiecej
    razy tyle, to przeciez mozna przebidowac:)
    apropos, jaki odsetek "narybku" zostaje?

    pzdr, aga

    --
    Z rozkoszy tego świata ilości niepomiernej
    zostanie nam po latach herbaty szklanka wiernej