PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze o info na temat firmy crowley

  • 1. Data: 2005-01-29 12:29:58
    Temat: Prosze o info na temat firmy crowley
    Od: "SimOne" <S...@o...pl>

    Prosze o info na temat firmy crowley, jaka atmosfera, zarobki (helpdesk),
    proces rekrutacji itp.
    Dziekuje i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-31 23:18:30
    Temat: Re: Prosze o info na temat firmy crowley
    Od: "Janek" <j...@n...pl>

    Użytkownik "SimOne" <S...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Prosze o info na temat firmy crowley, jaka atmosfera, zarobki (helpdesk),
    > proces rekrutacji itp.
    > Dziekuje i pozdrawiam

    Bylem na rozmowie i za dobrze jej nie wspominam :|
    Jak już pewnie wiesz, firma mieści sie na jednym z ostatnich, jak nie
    ostatnim piętrze intraco.
    Rozmowe prowadziły 2 kobitki, generalnie durne, standardowe pytania jak na
    każdej rozmowie.
    Interview raczej kiepsko przygotowane, ale szło mi całkiem dobrze, rozmowa
    już dobiegała końca i wszyscy troje byliśmu usmiechnięci, aż jedna z pań
    poweidziala "aaaa wlasnie! angielski" ... no i tak sie znerwicowalem, ze
    jakos prawie nic nie powiedzialem ;) Oczywiscie ostatnie wrazenie zrobilem
    koszmarne, co spowodowalo, ze mnie nie przyjeli.
    Moja kumpela równiez byla na rozmowie dzień wczesniej - jako pierwsza - i
    zadawaly jej jakies pytania z kosmosu, ale niestety nie jestem w stanie
    zacytowac ;)
    Warunki podejrzewam godziwe, bo to dobra firma.

    Elo!