PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam pracy / Montaż filmowy

  • 1. Data: 2005-01-29 10:47:42
    Temat: Szukam pracy / Montaż filmowy
    Od: Kordelia <k...@p...fm>

    Witam
    Jestem technikiem montażu i reklamy. Obecnie studiuję na II roku Wyższej
    Szkoły Filmowej w Łodzi na wydziale montażu.
    Pracuję na Avid Xpress Pro oraz Adobe Premiere Pro. Doświadczenie
    zawodowe zdobyłam przy współpracy w TVP.
    Jestem zainteresowany pracą na zlecenie lub na pełny etat (pełna
    dyspozycyjność).

    Kontakt
    Karolina: k...@p...fm
    Tel. 889 130 455

  • 2. Data: 2005-01-29 16:03:58
    Temat: Re: Szukam pracy / Montaż filmowy
    Od: "Paweł Chrobak" <b...@o...pl>

    > Jestem zainteresowany pracą na zlecenie lub na pełny etat (pełna
    > dyspozycyjność).

    Absolutnie nie chcę sie wtrącać, ale jaka jest w sumie Pani/Pana płeć ;)