PracaGrupypl.praca.dyskusje › Problem ze świadectwem pracy!!

  • 1. Data: 2005-05-21 14:59:59
    Temat: Problem ze świadectwem pracy!!
    Od: "Rafał" <r...@W...gazeta.pl>

    Witam mam taką sprawę..
    Tzn sprawa osobiście mnie nie dotyczy lecz mojego kolegi no ale on nie ma
    neta więc ja zapytam..
    Chodzi o to, że dla mojego kolegi żony skonćzyła się umowa o pracę (czas
    określony) no i jej była pracodawczyni w świadectwie pracy nie wpisała jej,
    że umowa poprostu wygasła tylko że rozwiązano za porozumieniem stron.. przez
    co w urzędzie pracy nie dostała kuronia..
    Nie odwołała się od tego ponieważ w tamtym czasie - to było z 3 miesiące
    temu, ona była w ciąży.. czy już urodziła no i przysługiwało jej jakieś tam
    opiekuńcze czy coś takiego.. nie ważne..
    no i teraz zagląda do świadectwa a tam taki zonk.. kuronia nie dostanie bo
    niby za porozumiem stron.. odwołania od świadectwa nie napisze bo to już z 3
    miesiące mineły.

    No i co robić w takiej sprawie??
    Czy da się jeszcze coś odkręcić??

    Ma może ktoś jakiś pomysł???

  • 2. Data: 2005-05-21 17:44:26
    Temat: Re: Problem ze świadectwem pracy!!
    Od: "gostek" <g...@w...pl>

    Teoretycznie chyba mozna wystapic do sadu pracy o przywrocenie terminu
    uzasadniajac to waznymi powodami , ale chyba tutaj niewielka szansa. Moze
    tez pracodawca zgodzilby sie na dobrowolne sprostowanie.

  • 3. Data: 2005-05-21 19:14:36
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sat, 21 May 2005 19:44:26 +0200, gostek <g...@w...pl> napisał:

    > Teoretycznie chyba mozna wystapic do sadu pracy o przywrocenie terminu
    > uzasadniajac to waznymi powodami , ale chyba tutaj niewielka szansa. Moze
    > tez pracodawca zgodzilby sie na dobrowolne sprostowanie.

    Tez mi sie wydaje, ze najlepiej zaczac od skontaktowania z pracodawca - a
    wlasciwie z kadrami, jesli je ma(dobrze miec ze soba kopie tej umowy na
    czas okreslony). W kadrach ludzie tez sie myla, a jednoczesnie wymiana
    swiadectwa na zgodne z umowa nie niesie dla pracodawcy zadnych zobowiazan.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##