PracaGrupypl.praca.dyskusje › A jednak przenoslem sie do Warszawy.

  • 1. Data: 2005-05-21 16:12:40
    Temat: A jednak przenoslem sie do Warszawy.
    Od: "Rafal" <r...@p...onet.pl>

    Witam Wszystkich.
    Piszę tu pierwszy raz.

    Chcialbym sie odniesc do posta z dnia 2005-05-16 dotyczacego "zycia w
    Warszawie".

    Po 1,5 miesiaca poszukiwania pracy wybralem (mialem kilkanascie ofert pracy
    i moglem wybierac) taka ktora by mi odpowiadala. I wcale koszty utrzymania
    nie sa takie duze jak niektorzy sadza.

    Zarabiam w granicach 1500 - 1800 zl i spokojnie da sie wyzyc.

    Fakt, ze mieszkanie wynajmuje ze swoja dziewczyna i znajomymi i za 3
    pokojowe dosc duze mieszkanie na Ursynowie (blisko ostatnich stacji metra)
    placimy okolo 1800 zl, czyli na 4 osoby to wychodzi po 450 zl (w tym woda,
    gaz, kablowka).
    Za telefon place niecale 50 zl. Doajazdy (jezdze metrem, bo mam prace
    niedaleko stacji) 44 zl - bilet na jedna trase. Na jedzenie wydajemy
    wspolnie z dziewczyna okolo 500 zl. Mozna troche przywiezc z domu po
    weekendzie (na jedna osobe 250 zl).
    W sumie daje to okolo 800 zl na miesiac.
    Ze 200 zl zostaje na inne wydatki.
    Co przy zarobkach rzedu 1500 zl mozna jeszcze cos odlozyc.

    Fakt, ze sam nie zdecydowalbym sie przeniesc i zamieszkac w Warszawie.
    Szukalem pracy z najmniejsza pensja 1500 zl na reke.
    Wybor jest tylko trzeba miec niestety doswiadczenie (zauwazylem, ze mniej
    licza sie papiery ze szkoly).

    Pozdrawiam.
    Rafal

  • 2. Data: 2005-05-21 16:29:42
    Temat: Re: A jednak przenoslem sie do Warszawy.
    Od: "Johny34" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > placimy okolo 1800 zl, czyli na 4 osoby to wychodzi po 450 zl (w tym woda,

    <<CUT>>

    A czym sie zajmujesz i jak dlugo pracujesz (8h / wiecej) - jesli mozna
    wiedziec.

    Krzycho

  • 3. Data: 2005-05-21 17:39:05
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    "Rafal" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > placimy okolo 1800 zl, czyli na 4 osoby to wychodzi po 450 zl (w tym woda,

    Naprawde super warunki, i przystepna cena :-/. Szczerze mowiac, myslalem ze
    w Wawie zarobki ksztaltuja sie znacznie wyzej niz na poziomie 1500 PLN na
    reke. Co to za robota?

    FMT

  • 4. Data: 2005-05-21 17:47:44
    Od: Piotrek <t...@s...org>

    F.M.T napisał(a):

> [...]
    >

    > Naprawde super warunki, i przystepna cena :-/. Szczerze mowiac, myslalem
    > ze w Wawie zarobki ksztaltuja sie znacznie wyzej niz na poziomie 1500

    Ano można wyżyć trza tylko umiec:)

  • 5. Data: 2005-05-22 10:13:16
    Od: Ben <b...@o...pl>

    Rafal napisał(a):
> [...]
    > Szukalem pracy z najmniejsza pensja 1500 zl na reke.
    > Wybor jest tylko trzeba miec niestety doswiadczenie (zauwazylem, ze mniej

    Ja mieskząlem w Wawie nieco ponad rok, jednak niespodobało mi się za
    bardzo i wróciłem "do domu".

    Co do kosztów to zależy co kto che w życie mieć. Można, tak jak piszesz
    wynajmować ze znajomymi mieszkanie i wychodzi wtedy od 300-500 PLN/osobę
    . Ja wolałem zamieszkać samemu - wziąłem więc kawalerkę za 900, bilet
    miesięczny nie jest drogi, co do wyżywienia za 250/miesiąc jest to mało
    realne (55 PLN/tydzień - 10 PLN/dzień). Mi zawsze wychodziło 500 :) (20
    PLN/dzień).
    Spory koszt to wyjazdy do domu - zależy jak daleko się ma - ja miałem
    daleko i kosztowało mnie to sporo kasy. Na początku dostawałem 2700,
    później nieco więcej, można co nieco odłożyć pod warunkiem że nie kupuje
    się przedmiotów do domu (TV, pralka, komputer, auto).

    Ja przenosiłem się do Wawy wraz z firmą, nie szukałem więc nigdy tam
    pracy. 1500 - to jest średnie wynagrodzenie stażysty po szkole (który
    dostał się na program stażowy - 3 stopniowa rekrutacja) w dość dużej
    firmie.