PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proœba o ocenę CV

  • 11. Data: 2006-01-16 11:59:44
    Temat: Re: Pro?ba o ocenę CV
    Od: "Piotr S." <p...@a...pl>

    Użytkownik "tbd" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:dqfuqf$3tm$1@news.task.gda.pl...
    > 1) Zostaw zdjęcie.
    > 2) Wywal informacje o liceum - jest taka zasada: jak masz juz jakis dyplom
    > to pomijasz liceum.

    Na rozmowie kwalifikacyjnej zostalem "opieprzony" ze nie wpisalem informacji
    o szkole podstawowej. Bylem wtedy na etapie konczenia studiow.

    Piotrek ; GG# 3501692
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

  • 12. Data: 2006-01-16 12:32:02
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Jeszcz jedna uwaga ortograficzna:
    data ur. 21 lipca 1976, a nie 21 lipiec

  • 13. Data: 2006-01-16 13:07:08
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Jolanta napisał(a):
    > Jeszcz jedna uwaga ortograficzna:
    > data ur. 21 lipca 1976, a nie 21 lipiec

    he he a to ciekawe, ze nikt tego nie zauważył... i ja tez nie ;-)

    --
    czarny
    ============= www.ef2.prv.pl ==============

  • 14. Data: 2006-01-16 13:34:42
    Od: "tbd" <c...@p...fm>

    heh, a gdzie to było??

  • 15. Data: 2006-01-16 16:29:50
    Od: "md" <medd@gazeta.(todousuniecia).pl>

    >Z tym zdjęciem to uważam,ze to zależy na jakie stanowisko sie aplikuje...
    > Gdybym to ja miała zatrudniać osobę do obsługi klienta - na pewno
    > życzyłabym
    > sobie zdjęcie...
    Wedlug mnie (a przy okazji jestem tez fotografem) umieszczanie zdjec jest
    zupelnie bez sensu. Czasem super piekna kobieta na zdjeciu wyglada srednio,
    a przecietna wyjatkowo ladnie. Poza tym, do obslugi klienta wole srednia,
    ale sympatyczna niz ladna, ale niemila... Zawsze (!) warto sie spotkac,
    zanim wyda sie osad na podstawie zdjecia.

    pozdr!

    md

  • 16. Data: 2006-01-16 17:48:50
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Dziękuję wszystkim za wszystkie uwagi, były one dla mnie bardzo cenne.
    Właśnie przerabiam swoje CV na nowe, po poprawkach znowu Wam pokażę ;-)
    --
    == http://members.tripod.com/markolf ==== complete fluke discography ==
    == muzyczny blog marcolphusa ============== http://markolf.jogger.pl ==

  • 17. Data: 2006-01-16 21:30:25
    Od: Robert Kamiński <r...@p...onet.pl>

    > he he a to ciekawe, ze nikt tego nie zauważył... i ja tez nie ;-)

    no i jeszcze oczywiście *bezwypadkowa*

    --
    robkam

  • 18. Data: 2006-01-16 23:47:48
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    marcolphus napisał(a):
    > Mam prośbę: oceńcie moje CV - może jest z nim coś nie tak, a ja o tym nie
    > wiem?
    > http://markolf.jogger.pl/custom/markolf/files/cv_int
    ernet.pdf

    > Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.

    1. "Praktykę zawodową" zmieniłbym jako mało przekonującą i przestarzałą
    na "Doświadczenie zawodowe".

    2. Wiek i data urodzenia mogą być razem, np. wiek: 29 lat (ur. 21.07.1976).

    3. Rozwiń doświadczenie zawodowe. Informatyk w Biurze Syndyka? Moderator
    w akcjach promocyjnych Intel? Ok, ale co tam robileś?? To pracodawcę
    najbardziej interesuje.

    4. "bez wypadkowa" razem.

    5. Moze trochę niewinnej manipulacji, technik wywierania wpływu
    spolecznego etc.? Może jakieś referencje z głośnym nazwiskiem albo nazwą
    firmy. Intel brzmi nielicho.

    pozdr.
    m.

  • 19. Data: 2006-01-16 23:51:20
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    md napisał(a):
> [...]
    > ale sympatyczna niz ladna, ale niemila... Zawsze (!) warto sie spotkac,
    > zanim wyda sie osad na podstawie zdjecia.
    Ale tu nie chodzi o urodę (chociaż pewnego razu moja niebalna uroda i
    olśniewający uśmiech młodego pirata załatwiły mi pracę ;-) ) Tu chodzi o
    szczere spojrzenie i uczciwość w rysach albo zmarszczki kłamcy albo
    grymas tyrana albo ...

    Zależy od stanowiska

    Swoją drogą, skoro pierwsza część ciala, jaką uczymy się rozpoznawać
    jest dłoń, to może wartoby zamieszczać zdjęcia dłoni ;-)

    pozdr.
    m.

  • 20. Data: 2006-01-17 08:35:02
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    > Zależy od stanowiska
    Otóż to

    > Swoją drogą, skoro pierwsza część ciala, jaką uczymy się rozpoznawać
    > jest dłoń, to może wartoby zamieszczać zdjęcia dłoni ;-)

    Ja cały czas jestem za zdjęciem nagiej modelki(oczywiście jeśli chodzi o
    zdjęcie faceta).