PracaGrupypl.praca.dyskusjeProœba o ocenę CV › Re: Pro?ba o ocenę CV
    From: "md" <medd@gazeta.(todousuniecia).pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pro?ba o ocenę CV
    Date: Mon, 16 Jan 2006 17:29:50 +0100

    >Z tym zdjęciem to uważam,ze to zależy na jakie stanowisko sie aplikuje...
    > Gdybym to ja miała zatrudniać osobę do obsługi klienta - na pewno
    > życzyłabym
    > sobie zdjęcie...
    Wedlug mnie (a przy okazji jestem tez fotografem) umieszczanie zdjec jest
    zupelnie bez sensu. Czasem super piekna kobieta na zdjeciu wyglada srednio,
    a przecietna wyjatkowo ladnie. Poza tym, do obslugi klienta wole srednia,
    ale sympatyczna niz ladna, ale niemila... Zawsze (!) warto sie spotkac,
    zanim wyda sie osad na podstawie zdjecia.

    pozdr!

    md