PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proœba o ocenę CV

  • 21. Data: 2006-01-17 08:45:15
    Temat: Re: Pro?ba o ocenę CV
    Od: "PiOtReK" <a...@...stopce.postu>

    *HERAKLES* <h...@b...pl> rzekł(a):

    > i wywal to zdjęcie bo się zżygam, no chyba, że chcesz pracować u pedała.
    > Jak mnie to wkur.. jak dostaje siwika ze zdjęciem, kij mnie wali jak ktoś
    > wygląda!
    > Możesz spróbować w formie żartu zamieścić foto nagiej modelki, mnie by się
    > na pewno spodobało!

    :) ale popatrz na wiele ogłoszeń o pracę... w bardzo dużej ilości są uwagi:
    "CV ze zdjęciem" i to często na stanowiska czysto techniczne.

    --
    pozdrawiam,
    PiOtReK

  • 22. Data: 2006-01-17 08:51:29
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    PiOtReK wrote:

    > *HERAKLES* <h...@b...pl> rzekł(a):

    > :) ale popatrz na wiele ogłoszeń o pracę... w bardzo dużej ilości są
    > :uwagi:
    > "CV ze zdjęciem" i to często na stanowiska czysto techniczne.

    może akurat laska rekrutuje, może laski nie mają takiego obrzydzenia do
    zdjęć facetów.

  • 23. Data: 2006-01-17 21:57:09
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    HERAKLES napisał(a):
    > Ja cały czas jestem za zdjęciem nagiej modelki(oczywiście jeśli chodzi o
    > zdjęcie faceta).
    Oczywiście jako załącznik do CV a nie zdjęcie w CV?
    Swego czasu dostałem takie CV. Ktoś sobie zrobił jaja. CV zaczynało się
    niewinnie - ładna buzia na paszportowym zdjęciu.

    Potem cała postać...
    Potem bielizna...
    Potem...

    Oh, wody, do dzisiaj mi się słabo robi jak sobie przypomnę.

  • 24. Data: 2006-01-21 08:54:15
    Od: "Piotr S." <p...@a...pl>

    Użytkownik "tbd" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    > heh, a gdzie to było??