PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proœba o ocenę CV

  • 1. Data: 2006-01-16 08:49:17
    Temat: Proœba o ocenę CV
    Od: "marcolphus" <n...@z...mojego.maila>

    Mam prośbę: oceńcie moje CV - może jest z nim coś nie tak, a ja o tym nie
    wiem?
    http://markolf.jogger.pl/custom/markolf/files/cv_int
    ernet.pdf

    Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.

  • 2. Data: 2006-01-16 09:30:31
    Temat: Re: Pro?ba o ocenę CV
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    CV z worda, dobre, czytelne, ale żle się wstrzeliłeś prawą kolumną. Np
    "Praktyka zawodowa" powinna być na tym samym poziomie co dalsz treść
    "grudzień..." Może do całości zastosuj tekst bez szeryfów np arial.

    Pozdr
    Kriss

  • 3. Data: 2006-01-16 10:17:19
    Temat: Re: Proœba o ocenę CV
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    marcolphus wrote:

    > Mam prośbę: oceńcie moje CV - może jest z nim coś nie tak, a ja o tym nie
> [...]
    1) chłopie jesteś pod trzydziestkę przydałby się twój stan cywilny,
    niektórzy pracodawcy chcą wiedzieć, czy mogą czasem liczyć na to czy
    zostaniesz dłużej przy projekcie.
    2) Nie masz żadnych zainteresowań/hobby/pasji, strasznie nudny i szablonowy
    z Ciebie człowiek, co za tym idzie można Cię posądzić o małą kreatywność!
    3) To ostatnie miejsce zatrudnienia brzmi kiepsko, za mało informacji
    sprzedaje i "biuro syndyka" spróbuj to wymazać, podstawić inną nazwę,
    pogotowie komputerowe też jakoś zmień.

    Oczywiście nie bierz sobie do serca tych uwag, tylko do logiki budowania cv,
    pozatym układ i czytelność prawie doskonała(nie ma dokładnego czasu
    zatrudnienia w miesiącach w poszczególnych firmach, ale to mało istotne,
    można sobie szybko policzyć).

  • 4. Data: 2006-01-16 10:21:01
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    HERAKLES wrote:

> [...]
    > cv, pozatym układ i czytelność prawie doskonała(nie ma dokładnego czasu
    > zatrudnienia w miesiącach w poszczególnych firmach, ale to mało istotne,
    i wywal to zdjęcie bo się zżygam, no chyba, że chcesz pracować u pedała.
    Jak mnie to wkur.. jak dostaje siwika ze zdjęciem, kij mnie wali jak ktoś
    wygląda!
    Możesz spróbować w formie żartu zamieścić foto nagiej modelki, mnie by się
    na pewno spodobało!

  • 5. Data: 2006-01-16 10:40:30
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > CV z worda, dobre, czytelne, ale żle się wstrzeliłeś prawą kolumną. Np
    > "Praktyka zawodowa" powinna być na tym samym poziomie co dalsz treść
    > "grudzień..." Może do całości zastosuj tekst bez szeryfów np arial.

    Oczywiście w treść nie ingeruję...

    Kriss

  • 6. Data: 2006-01-16 10:51:13
    Od: "Jolanta" <s...@p...onet.pl>

    Z tym zdjęciem to uważam,ze to zależy na jakie stanowisko sie aplikuje...
    Gdybym to ja miała zatrudniać osobę do obsługi klienta - na pewno życzyłabym
    sobie zdjęcie...
    ale do pracy przy maszynie...zbędne

  • 7. Data: 2006-01-16 10:51:47
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Jolanta wrote:

    > Z tym zdjęciem to uważam,ze to zależy na jakie stanowisko sie aplikuje...
    > Gdybym to ja miała zatrudniać osobę do obsługi klienta - na pewno
    > życzyłabym sobie zdjęcie...
    > ale do pracy przy maszynie...zbędne
    no tak oczywiście masz rację

  • 8. Data: 2006-01-16 10:55:54
    Od: "Zapracowany" <d...@j...karuzela>

    Ja sie tylko zapytam, a reszty sie domyśl.
    Co to są "eventy promocyjne"?
    I jak Ci się pracowało w "eventach promocyjnych"?

  • 9. Data: 2006-01-16 11:02:24
    Od: "tbd" <c...@p...fm>

    1) Zostaw zdjęcie.
    2) Wywal informacje o liceum - jest taka zasada: jak masz juz jakis dyplom
    to pomijasz liceum.
    3) troche mało profesjonalny e-mail. Nie masz innego ?
    4) rzeczywiscie hobby by sie przydały

  • 10. Data: 2006-01-16 11:04:11
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    marcolphus napisał(a):

    > Z góry dziękuję za wszelkie uwagi.

    1. dla mnie określenie "praca jako pogotowie komputerowe" jest
    niefortunna, nawet jesli zgodna z prawdą. Moze lepiej zabrzmi
    "praca w charakterze..." albo jak tam sobie inaczej wymyslisz

    2. Rozbawił mnie ten znaczek R przy nazwie Intel. Bądź konsekwentny
    do końca, na dole cv umiesc klauzulę: "wszyskie użyte znaki towarowe
    należą do ich właścicieli"
    Mysle, ze mozna sie obejsc w siwi bez tego kopirajta.

    --
    czarny