PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca mnie oszukuje!!! › Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
  • Data: 2005-09-17 20:32:01
    Temat: Re: Pracodawca mnie oszukuje!!!
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "lucik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dghtjc$apj$1@news.onet.pl...
    > A co w przypadku kiedy nikt w firmie nie dostał żadnego
    dofinansowania?
    > Czy te środki, które przecież muszą być gromadzone, nie muszą być
    > "rozdane" w określonym terminie?

    Przechodzą na następny rok. Zresztą możesz nie wiedzieć, że były
    rozdawane. Mogą one krążyć w formie pożyczek, były wydane na
    dofinansowanie leczenia dziecka pracownika (w sumie to jest tajemnica i
    jak się pracownik nie 'pochwali' to nie będziesz wiedział), itp...

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --