PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w słuzbie cywilnej

  • 1. Data: 2002-07-02 08:48:56
    Temat: Praca w słuzbie cywilnej
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam
    Po kilkudziesięciu bezowocnych rozmowach kwalifikacyjnych w których
    uczestniczyłem dzięki ofertom pracy zawartym w "Biuletynie Służby Cywilnej"
    zacząłem poważnie zastanawiać się nad tym czy ktokolwiek znalazł dzięki nim
    pracę w urzędach państwowych. Na rozmowach w sprawie pracy w rozmaitych
    urzędach spotykam wciąż te same, często świetnie wykształcone osoby, które
    bezskutecznie pukają do coraz to innych drzwi w różnych ministerstwach,
    inspektoratach, urzędach wojewódzkich czy skarbowych, itp. Kim więc są
    szczęśliwcy którzy tą pracę otrzymują, jakim wykształceniem i kwalifikacjami
    się legitymują? Może znacie takie przypadki? Może sami macie doświadczenia w
    tej dziedzinie? Proszę o głos w dyskusji.
    pozdrawiam Robert

  • 2. Data: 2002-07-02 08:59:32
    Temat: Re: Praca w słuzbie cywilnej
    Od: "irek" <i...@g...pl>

    Użytkownik Robert <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afrpeq$b79$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > inspektoratach, urzędach wojewódzkich czy skarbowych, itp. Kim więc są
    > szczęśliwcy którzy tą pracę otrzymują, jakim wykształceniem i

    witaj
    patrzac po poziomie urzednikow w polsce to wyznacznikiem przy zatrudnianiu
    nie jest wyksztalcenie ani umiejetnosci ,
    glownym atutem sa znajomosci w komisji i to one decyduja o przyjeciu
    kandydata , sam konkurs jest wymogiem prawnym ale jest tez jedna wielka
    fikcja
    no ale chyba nie pisze nic o czym by wiekszosc osob nie wiedziala , wiec nie
    bede sie zbytnio rozpisywal na ten temat

    pozdr
    irek

  • 3. Data: 2002-07-02 09:03:04
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > no ale chyba nie pisze nic o czym by wiekszosc osob nie wiedziala , wiec nie
    > bede sie zbytnio rozpisywal na ten temat

    A ile fajnych stanowisk dla kumpli i kolesiow bedzie po wejsciu do unii....

    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-07-02 09:23:46
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    wlasnie
    w sumie to glowny powod naszego wlazenia tam
    ciekawym jest czy na sprzataczke tez trudno sie bedzie zalapac ...
    bo ja bym z wielka checia ... choc tyle korzysci z tego wejscia wyciagnal

    sqrczak

  • 5. Data: 2002-07-02 11:40:18
    Od: "Iras" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Ostatnio właśnie usłyszałem o takim cudzie jak "Biuletyn Służb Cywilnych",
    powiedz mi gdzie można coś takiego dostać. Czy jest wersja internetowa tego
    biuletynu.
    Będę wdzieczny za jakąkolwiek informację.
    Pozdrawiam
    Iras

  • 6. Data: 2002-07-02 11:42:48
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    bylo niedawnooooo
    www.usc.gov.pl

    nie prosciej jest wpisac haslo do googli ?

    sqrczak

  • 7. Data: 2002-07-02 12:14:10
    Od: DDCom <p...@p...fm>

    Witam,
    kiedys bylam na rozmowie w Ministerstwie Finansow - oferte znalazlam
    wlasnie w Biuletynie Sluzb Cywilnych.
    Kobieta, z ktora prowadzilam pogawedke, przejrzala moje CV i ze
    zdziwieniem spytala, dlaczego chce z takimi dobrymi kwalifikacjami
    pracowac w rzeczonym ministerstwie.
    Co do pensji... jak uslyszalam kwote, ktora mi proponuja, to az dostalam
    zawrotu glowy :) Wierzcie mi, za te pieniadze nawet tygodnia nie
    przezyjecie - sami! a co dopiero, gdy ktos ma rodzine :(

    Wybaczcie wiec, ze nie rozumiem, dlaczego wszyscy tak sie pchaja do
    pracy w administracji panstwowej. Totalne bajoro - wyciagalam sie z
    niego 4 lata. Co prawda mozna duzo sobie olac, ale... jaka praca, taka
    placa.
    No chyba, ze startujecie w konkursie na dyrektora oddzialu lub cos
    podobnego :)

    Pozdrawiam i zycze szczescia
    Pumcia

  • 8. Data: 2002-07-02 12:43:03
    Od: "Arkturus Mengsk" <m...@g...pl[NOSPAM]>

> [...]
    tego
    > biuletynu.
    > Będę wdzieczny za jakąkolwiek informację.

    Jest na www.usc.gov.pl w wersji elektronicznej do sciagniecia albo w wersji
    papierowej za jakies 7 zl. Mozna to kupic wszedzie tam gdzie sprzedaja
    Dzienniki Ustaw itp. rzadowe pisma.

    Darek

  • 9. Data: 2002-07-03 11:33:16
    Od: "Jacek" <a...@p...fm>

    > Może znacie takie przypadki? Może sami macie >doświadczenia w
    > tej dziedzinie? Proszę o głos w dyskusji.
    > pozdrawiam Robert

    Ok, ja jestem takim przypadkiem (a raczej byłem jakiś rok temu), tzn.
    dostałem pracę w jednym z urzędów skarbowych, bez żadnych znajomości (była
    to moja pierwsza rozmowa kwalifikacyjna w Warszawie, a pochodzę z
    miejscowości leżącej ponad 300 KM od niej), znalazłem ją właśnie przez
    Biuletyn Służby Cywilnej. Gadka na rozmowie była konkretna - nie zgodzę się
    z obiegową opinią, że u urzędach pracują same "Panie Zosie" bez
    kwalifikacji - i poczekali na mnie prawie 2 miesiące (byłem wtedy jeszcze na
    studiach).
    Tak więc bywają takie przypadki.
    No ale.....pracowałem tam 2 miesiące ;)
    Na początek dostałem 702,65 zł na rękę !!!! :)) więc całkiem nieźle he he :)

    Jak odchodziłem to widziałem jeszcze ogłoszenie na opuszczane przeze mnie
    stanowisko z zaznaczeniem cyt. "...preferowane osoby z Warszawy lub
    najbliższych okolic" - zapytałem skąd te kryteria, Pani personalna
    odpowiedziała, że nauczyli się wiele na moim i podobnych przykładach, że nie
    ma sensu zatrudniać osoby spoza Warszawy, które muszą wynajmować mieszkanie
    bo za taką kasę ( i to jest oczywiste) nie ma możliwości się tu utrzymać,
    więc od tej pory będą starali się zatrudniać miejscowych.

    Tak więc warszawiacy, bramy raju stoją otworem ....

    Pozdr,
    Jacek