PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w słuzbie cywilnej › Re: Praca w słuzbie cywilnej
    From: "Jacek" <a...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w słuzbie cywilnej
    Date: Wed, 3 Jul 2002 13:33:16 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@213.241.65.140

    > Może znacie takie przypadki? Może sami macie >doświadczenia w
    > tej dziedzinie? Proszę o głos w dyskusji.
    > pozdrawiam Robert

    Ok, ja jestem takim przypadkiem (a raczej byłem jakiś rok temu), tzn.
    dostałem pracę w jednym z urzędów skarbowych, bez żadnych znajomości (była
    to moja pierwsza rozmowa kwalifikacyjna w Warszawie, a pochodzę z
    miejscowości leżącej ponad 300 KM od niej), znalazłem ją właśnie przez
    Biuletyn Służby Cywilnej. Gadka na rozmowie była konkretna - nie zgodzę się
    z obiegową opinią, że u urzędach pracują same "Panie Zosie" bez
    kwalifikacji - i poczekali na mnie prawie 2 miesiące (byłem wtedy jeszcze na
    studiach).
    Tak więc bywają takie przypadki.
    No ale.....pracowałem tam 2 miesiące ;)
    Na początek dostałem 702,65 zł na rękę !!!! :)) więc całkiem nieźle he he :)

    Jak odchodziłem to widziałem jeszcze ogłoszenie na opuszczane przeze mnie
    stanowisko z zaznaczeniem cyt. "...preferowane osoby z Warszawy lub
    najbliższych okolic" - zapytałem skąd te kryteria, Pani personalna
    odpowiedziała, że nauczyli się wiele na moim i podobnych przykładach, że nie
    ma sensu zatrudniać osoby spoza Warszawy, które muszą wynajmować mieszkanie
    bo za taką kasę ( i to jest oczywiste) nie ma możliwości się tu utrzymać,
    więc od tej pory będą starali się zatrudniać miejscowych.

    Tak więc warszawiacy, bramy raju stoją otworem ....

    Pozdr,
    Jacek