PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysyłanie aplikacji...

  • 1. Data: 2002-07-02 08:25:10
    Temat: Wysyłanie aplikacji...
    Od: <h...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy wysyłanie CV itp do firm, które aktualnie nie poszukują pracowników ma
    jakiś sens. Czy lepiej skoncentrować się na firmach oferujących jakąś pracę. I
    czy dokumenty zanieść osobiście czy można spokojnie wysłać pocztą?

    Pozdrawiam
    h...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-07-02 09:10:03
    Temat: Re: Wysyłanie aplikacji...
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    <h...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    pracę. I
    > czy dokumenty zanieść osobiście czy można spokojnie wysłać pocztą?
    Ma sens, oczywiscie. Jest szansa ze zostanie w jakiejs bazie danych, pewnie
    spora czesc trafi do kosza, ale czesc sie uchowa. Mysle ze dobrze jest
    zanosic osobiscie, jesli jest taka mozliwsc.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2002-07-02 09:13:52
    Od: "Krzysztof Ptaszek" <m...@q...pl>

    Powinienes raczej skupic sie na firmach ktore oferuja stanowisko
    jakim jestes zainteresowany. Mozna jednak pokusic sie o wyslanie
    aplikacji do firm, w ktorych *bardzo* chcialbys pracowac.

    Z powazaniem
    Krzysztof Ptaszek

  • 4. Data: 2002-07-02 15:26:04
    Od: "Monique" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracę. I
    > czy dokumenty zanieść osobiście czy można spokojnie wysłać pocztą?

    witam
    ja w ten sposób znalazłam dwa razy pracę... (fakt, że było to 3 lata temu i
    była wówczas zupełnie inna sytuacja w gospodarce).
    W związku z tym, że studiowałam ubezpieczenia to wysyłałam oferty tylko do
    firm ubezpieczeniowych - na wysłanych ponad 30 aplikacji, z dwóch firm
    dostałam pismo, że dziękują za zaufanie itd ale nie moga mi przedstawić
    żadnej propozycji pracy, a z dwóch zaprosili mnie na rozmowę i zaproponowali
    pracę. Tak więc chyba warto!

    --
    Pozdr.
    Monika

    "Przyjaciele są jak anioły, które podnoszą nas,
    kiedy nasze skrzydła mają kłopoty z przypomnieniem sobie, jak się lata"

  • 5. Data: 2002-07-02 16:04:40
    Od: "rr" <r...@p...pl>

> [...]
    pracę. I
    > czy dokumenty zanieść osobiście czy można spokojnie wysłać pocztą?

    kumpel dostal niedawno w ten sposob prace w dobrej firmie
    ale czekal na odzew... okolo roku
    wiec chyba warto, ale nie licz na zbyt wiele
    --
    pozdro
    robert r