PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Praca w domu (było: Brak pracy czy...(długie))
  • Data: 2002-05-31 08:28:59
    Temat: Re: Praca w domu (było: Brak pracy czy...(długie))
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <ad7biu$df$1@news2.ipartners.pl> Chester EM napisał(a):
    > komputerze???
    >
    > Kilka lat temu dałem się nabrać na taki pomysł - wydał mi się
    > rewelacyjny.
    > Sam ustalasz kiedy pracujesz, kiedy jesz sniadanie, ile siedzisz w
    > wannie,
    > ile poświęcasz bliskim itp. Do tego wygoda - biuro przy tyłku - laptop,
    > komórka.
    > Po 2 miesiącach okazało się, że jestem niewolnikiem własnych ambicji.
    > Do tej pory tak czy siak pracowałem często w domu, jednak tym razem
    > okazało się, że zanikła granica pomiędzy pracą, którą powinienem/mógłbym
> [...]

    No właśnie. Klaptop, komórka, stały dostęp do sieci, śniadanko o jedenastej albo o
    dwunastej, w międzyczasie jakiś odcinek SouthParku, przejść się do sklepu po
    bułeczki... A około szesnastej dochodzisz do wniosku, że za mało jednak pracowałeś w
    ciągu dnia i pracujesz dalej. A potem już ci się nic nie chce, bo cały dzień
    pracowałeś, co rózniło się od wieczornego odpoczynku tylko tym, że częściej
    podchodziłeś do komputera. Nienienienie, to nieporozumienie.

    A teraz kolejny krok - jak to zmienić, przy założeniu, że samej pracy nie chce się z
    mieniać? :) Praca jest super, tylko siedzenie w domu jest do niczego. Szukałem już
    ludzi z podobnym problemem na regionalnej grupie, żeby wynająć razem jakieś lokum i
    tam pracować, ale jak widać we Wrocławiu wszyscy siedzą w biurach. :P
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/