PracaGrupypl.praca.dyskusjeBrak pracy czy... (długie) › Re: Praca w domu (było: Brak pracy czy...(długie))
  • Data: 2002-05-31 08:16:38
    Temat: Re: Praca w domu (było: Brak pracy czy...(długie))
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
    news:slrnafebr2.hbn.samotnik@localhost.localdomain..
    .

    > A zmieniając temat - jestem ciekaw, ilu z Was pracuje w domu, przy
    komputerze???

    Kilka lat temu dałem się nabrać na taki pomysł - wydał mi się
    rewelacyjny.
    Sam ustalasz kiedy pracujesz, kiedy jesz sniadanie, ile siedzisz w
    wannie,
    ile poświęcasz bliskim itp. Do tego wygoda - biuro przy tyłku - laptop,
    komórka.
    Po 2 miesiącach okazało się, że jestem niewolnikiem własnych ambicji.
    Do tej pory tak czy siak pracowałem często w domu, jednak tym razem
    okazało się, że zanikła granica pomiędzy pracą, którą powinienem/mógłbym
    wykonać w domu a oraniem bez wytchnienia.
    Była juz tylko praca.
    Znam ludzi, którzy potrafią mimo wszystko oddzielić jedno od drugiego,
    jednak typowi pracoholicy IMO powinni unikać tego typu zajęć.
    Chyba, że to czyjś sposób na samorealizację.

    Pozdrawiam

    Chester EM